Δ Ι Α Β Α Σ Τ Ε
«Λόγος εἰς τὴν Κοίμησιν τῆς Θεοτόκου»
Ἁγίου Γρηγορίου Παλαμᾶ ( Ν Ε Ο )
Ἡ Κοίμησις τῆς Θεοτόκου
Φώτης Κόντογλου ( Ν Ε Ο )
Αὐγή ἡμέρας μυστικῆς
Schmemann Alexander
Ἐγκώμιο στην Κοίμηση τῆς Ἁγίας Δεσποίνης ἡμῶν Θεοτόκου
Θεοδώρου Στουδίτου
Λόγος εἰς τὴν Κοίμησιν τῆς Θεοτόκου
Ἠλίας Μηνιάτης
Εἰς τὴν Πάνδοξον Κοίμησιν τῆς Ὑπεραγίας Δεσποίνης ἡμῶν καὶ Παναχράντου Θεοτόκου
Ἅγιος Νικόλαος Καβάσιλας
«Λόγος εἰς τὴν Κοίμησιν τῆς Θεοτόκου»
Ἁγίου Γρηγορίου Παλαμᾶ ( Ν Ε Ο )
Ἡ Κοίμησις τῆς Θεοτόκου
Φώτης Κόντογλου ( Ν Ε Ο )
Αὐγή ἡμέρας μυστικῆς
Schmemann Alexander
Ἐγκώμιο στην Κοίμηση τῆς Ἁγίας Δεσποίνης ἡμῶν Θεοτόκου
Θεοδώρου Στουδίτου
Λόγος εἰς τὴν Κοίμησιν τῆς Θεοτόκου
Ἠλίας Μηνιάτης
Εἰς τὴν Πάνδοξον Κοίμησιν τῆς Ὑπεραγίας Δεσποίνης ἡμῶν καὶ Παναχράντου Θεοτόκου
Ἅγιος Νικόλαος Καβάσιλας
Ἀπολυτίκιον
Ἦχος α’.
Ἦχος α’.
Ἐν τῇ Γεννήσει τὴν παρθενίαν ἐφύλαξας, ἐν τῇ Κοιμήσει τὸν κόσμον οὐ κατέλιπες Θεοτόκε· μετέστης πρὸς τὴν ζωήν, μήτηρ ὑπάρχουσα τῆς ζωῆς, καὶ ταῖς πρεσβείαις ταῖς σαῖς λυτρουμένη, ἐκ θανάτου τὰς ψυχὰς ἡμῶν.
Κοντάκιον
Ἦχος πλ. β’. Αὐτόμελον.
Τὴν ἐν πρεσβείαις ἀκοίμητον Θεοτόκον, καὶ προστασίαις ἀμετάθετον ἐλπίδα, τάφος καὶ νέκρωσις οὐκ ἐκράτησεν, ὡς γὰρ ζωῆς Μητέρα, πρὸς τὴν ζωὴν μετέστησεν, ὁ μήτραν οἰκήσας ἀειπάρθενον.
Ὁ Οἶκος
Τείχισόν μου τὰς φρένας Σωτήρ μου· τὸ γὰρ τεῖχος τοῦ κόσμου ἀνυμνῆσαι τολμῶ, τὴν ἄχραντον Μητέρα σου, ἐν πύργῳ ῥημάτων ἐνίσχυσόν με, καὶ ἐν βάρεσιν ἐννοιῶν ὀχύρωσόν με· σὺ γὰρ βοᾷς τῶν αἰτούντων πιστῶς τὰς αἰτήσεις πληροῦν. Σὺ οὖν μοι δώρησαι γλῶτταν, προφοράν, καὶ λογισμὸν ἀκαταίσχυντον· πᾶσα γὰρ δόσις ἐλλάμψεως παρὰ σοῦ καταπέμπεται φωταγωγέ, ὁ μήτραν οἰκήσας ἀειπάρθενον.
Μεγαλυνάριον
Παρέστης Παρθένε ἐκ δεξιῶν, τοῦ Παμβασιλέως, ὡς Βασίλισσα τοῦ παντός, περιβεβλημένη, ἀθανασίας αἴγλην, ἀρθεῖσα μετὰ δόξης, πρὸς τὰ οὐράνια.
Δ Ι Α Β Α Σ Τ Ε
Άγιος Θαδδαίος ο Απόστολος
(Византийский музей культурного цен-тра им. архиеп. Макариоса, Никосия)
Απ. Thaddeus. Μωσαϊκό. 2η qtr. VI. (Βυζαντινό Μουσείο Πολιτιστικής τιμή-TRA τους. Αρχ. Μακαρίου Λευκωσία)
Θαδδαῖε! ποῖον ἄλλο σοι πλέξω στέφος,
Ἤ αὐτόπτην λέγειν σε, καὶ μύστην Λόγου; Εἰκάδι πρώτῃ Θαδδαῖος βιότοιο ἀπέπτη. |
Βιογραφία
Εβραίος από την Έδεσσα ο Απόστολος Θαδδαίος και πολύ μορφωμένος στις θείες Γραφές, είχε ανεβεί στην Ιερουσαλήμ για προσκύνημα την εποχή του Ιωάννου του Βαπτιστού. Όταν άκουσε το κήρυγμα του και είδε την αγγελική του ζωή, τόσο πολύ εντυπωσιάστηκε, ώστε επεδίωξε και βαπτίστηκε απ' αυτόν. Μετά όμως, όταν άκουσε τη διδασκαλία και είδε τα θαύματα του Κυρίου μας Ιησού Χριστού, τον ακολούθησε μέχρι το σωτήριο Πάθος. Μετά την Ανάληψη του Κυρίου, επέστρεψε στην πατρίδα του Έδεσσα. Εκεί καθάρισε από τη λέπρα τον τοπάρχη Αύγαρο και κατόπιν τον βάπτισε χριστιανό. Αφού δίδαξε και φώτισε με το λόγο της αληθείας πολλούς και ίδρυσε πολλές εκκλησίες στις πόλεις της Συρίας, έφθασε στη Βηρυτό. Ο Θαδδαίος και εκεί με τη χάρη του Θεού δίδαξε το Ευαγγέλιο και βάπτισε πολλούς. Τελικά, εκεί παρέδωσε ειρηνικά το πνεύμα του, αφού στη ζωή του εφάρμοσε πλήρως την εντολή που έδωσε ο Κύριος στους μαθητές Του: «Πορευθέντες μαθητεύσατε πάντα τὰ ἔθνη, βαπτίζοντας αὐτοὺς εἰς τὸ ὄνομα τοῦ Πατρὸς καὶ τοῦ Υἱοῦ καὶ τοῦ Ἁγίου Πνεύματος» (Ματθαίου κη' 19). Πηγαίνετε, δηλαδή, και κάνετε μαθητές σας όλα τα έθνη, βαπτίζοντας αυτούς στο όνομα του Πατρός και του Υιού και του Αγίου Πνεύματος.
Ап. Фаддей. Мозаика собора арх. Михаила Михайловского Златоверхого мон-ря в Киеве. 1113 г.
Απ. Thaddeus. Μωσαϊκό του αρχιτέκτονα καθεδρικό ναό. Mihaila Mihaylovskogo Michael Δευτ μοναστήρι στο Κίεβο. 1113
Ап. Фаддей и царь Авгарь, с избранными святыми. Фрагмент триптиха. Х в. (мон-рь вмц. Екатерины на Синае)
Απ. Thaddeus και ο βασιλιάς Άβγαρος, με Επιλεγμένα Αγίων. Λεπτομέρεια από το τρίπτυχο. X c. (Δευ-pb VIC. Αικατερίνης στο Σινά)
Менологий 18 - 21 августа;
Византия. Греция; XIV в.; памятник:
Византийский менологий (Byzantine illumination Menologion);
10 x 13 см.; местонахождение: Англия. Оксфорд.
Бодлеанская Библиотека
(Bodleian Library)
Μηνολόγιο 18 - 21 Αυγούστου
Βυζαντινή Μηνολόγιο τού 14ου αιώνα μ.Χ.
Τώρα ευρίσκεται στην Αγγλία. Οξφόρδη.
Bodleian Βιβλιοθήκη (Bodleian Library)
Ο Μ. Γαλανός, για τον Απόστολο αυτό αναφέρει: «Μερικοί υποθέτουν, ότι πρόκειται για έναν από τους 70 αποστόλους, που καταγόταν από την Έδεσσα, ήταν όμως Ιουδαίος. Άλλα βέβαιο μπορεί να θεωρηθεί, ότι ο απόστολος Θαδδαίος είναι ο υπό το όνομα αυτό φερόμενος μεταξύ των 12. Ονομαζόταν δε αλλιώς και Λεββαίος και ήταν αδελφός του Ιακώβου του μικρού. Σ' αυτόν ανήκει και η επιστολή Ιούδα στο Ευαγγέλιο. Διότι καθ' αυτό Ιούδας ονομαζόταν, τα δε άλλα δύο ονόματα ήταν πρόσθετα, όπως συμβαίνει πάντοτε στους Ιουδαίους μέχρι και σήμερα. Ο Θαδδαίος κήρυξε το Ευαγγέλιο στη Μεσοποταμία, όπου και έλαβε μαρτυρικό θάνατο».
Апостолы Симон и Иуда. Мученичество ап. Иуды. Роспись ц. Санта-Мария-ди-Англона в обл. Базиликата, Италия. Кон. XII — нач. XIII в.
Αποστόλων Simon και Jude. Μαρτύριο επάνω. Ιούδας. n ζωγραφική. Santa Maria di Anglona στην περιοχή. Basilicata, Ιταλία. Con. XII - η αρχή. XIII αιώνα.
|
Ἀπολυτίκιον Ἦχος δ’. Ταχὺ προκατάλαβε.
Θεοῦ τοῦ ἐν σώματι, ἐπιφανέντος ἠμίν, αὐτόπτης γενόμενος, καὶ ἱερὸς μαθητής, Θαδδαῖε Ἀπόστολε, ἔλαμψας τοὶς ἐν σκότει, τὴν σωτήριον χάριν ὤφθης τῶν ἐν Ἐδέσσῃ, ἰατὴρ λαμπαδοῦχος, διὸ τοὺς προσιόντας σοί, σκέπε ἑκάστοτε.
Ἕτερον Ἀπολυτίκιον Ἦχος γ’.
Ἀπόστολε ἅγιε Θαδδαῖε, πρέσβευε τῷ ἐλεήμονι Θεῷ ἵνα πταισμάτων ἄφεσιν, παράσχῃ ταῖς ψυχαῖς ἡμῶν.
Ап. Фаддей. Миниатюра из греко-груз. рукописи. Кон. XV в. (РНБ. О.I.58. Л. 118)
Απ. Thaddeus. Μικρογραφία από την ελληνική φορτίου. χειρόγραφο. Con. XV. (NLR. O.I.58. L. 118)
Κοντάκιον Ἦχος γ’. Ἡ Παρθένος σήμερον.
Ἑορτὴ χαρμόσυνος, τοῦ Ἀποστόλου ἐπέστη, εὐφροσύνως σήμερον, ἐπιτελέσωμεν ταύτην· νέμει γάρ, τοῖς αὐτὸν πίστει ἀεὶ τιμῶσι, λύτρωσιν ἁμαρτημάτων, καὶ ῥῶσιν θείαν· καὶ γὰρ ἔχει παρρησίαν, ὡς θεῖος μύστης Χριστοῦ τῆς χάριτος.
Κάθισμα Ἦχος πλ. δ’. Τὴν Σοφίαν καὶ Λόγον.
Προσπελάσας Ἡλίῳ τῷ νοητῷ, παρ' αὐτοῦ τὰς ἀκτῖνας τὰς μυστικάς, ἐδέξω καὶ γέγονας, ὡς ἀστὴρ φαεινότατος, καταυγάζων πάσης, τῆς γῆς τὰ πληρώματα, καὶ σκεδάζων πλάνης, ὁμίχλην μακάριε· ὅθεν τὴν φωσφόρον καὶ ἁγίαν σου μνήμην, πιστῶς ἑορτάζομεν, καὶ συμφώνως βοῶμέν σοι· Θαδδαῖε, Ἀπόστολε, πρέσβευε Χριστῷ τῷ Θεῷ, τῶν πταισμάτων ἄφεσιν δωρήσασθαι, τοῖς ἑορτάζουσι πόθῳ, τὴν ἁγίαν μνήμην σου.
Ὁ Οἶκος
Τὸν Χριστοῦ Μαθητὴν ἅπαντες εὐφημήσωμεν, τὸν αὐτόπτην τοῦ Λόγου τιμήσωμεν σήμερον. Οὗτος γὰρ τῷ κόσμῳ ἐκήρυξε τὸ πάνσεπτον Εὐαγγέλιον, καὶ τὰ ἔθνη σαγηνεύσας ἐκ τοῦ βυθοῦ τῆς πλάνης ἀνήγαγε, τὴν δὲ ὁδὸν τῆς ἀληθείας ὑποδείξας, δι' αὐτῆς ἀνάγει τοὺς πιστοὺς πρὸς πατρίδα οὐράνιον, καὶ τῷ θείῳ θρόνῳ λαμπρῶς παριστάμενος, φωτισμὸν παρέχει δαψιλῶς τοῖς αὐτὸν ἐκ πόθου γεραίρουσι. Καὶ γὰρ ἔχει παρρησίαν, ὡς θεῖος μύστης Χριστοῦ τῆς χάριτος.
ΑΠΟ ΤΟ ΡΩΣΙΚΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ
КРАТКОЕ ЖИТИЕ АПОСТОЛА ОТ 70-ТИ ФАДДЕЯ, ЕПИСКОПА ЕДЕССКОГО
Апостол Фаддей от 70-ти, по происхождению еврей, родился в сирийском городе Едессе. (Святого апостола от 70–ти Фаддея следует отличать от апостола из числа 12–ти Иуды, прозванного Фаддеем или Леввеем. – Память 19 июня). Придя в Иерусалим на праздник, он услышал проповедь святого Иоанна Предтечи и, приняв от него Крещение в Иордане, остался в Палестине. Увидев Спасителя, он сделался Его учеником и был избран Господом в число тех 70-ти учеников, которых Он послал по два на проповедь в города и местности, которые Сам намеревался посетить (Лк.10:1)....
ΣΥΝΤΟΜΟΣ ΒΙΟΣ ΤΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ THADDEUS ΤΟΥ 70, ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΕΔΕΣΣΑΣ
Jude ο Απόστολος από το 70, που αρχικά ένας Εβραίος, γεννήθηκε στη συριακή πόλη της Έδεσσας.(Αγίου Αποστόλου από 70 Thaddeus πρέπει να διακρίνεται από τον Απόστολο από μεταξύ 12 Jude, επονομάστηκε Θαδδαίος ή Levveem -. Μνήμη της 19ης Ιουνίου). Φτάνοντας στο φεστιβάλ στην Ιερουσαλήμ, άκουσε το κήρυγμα του Αγίου Ιωάννου του Προδρόμου και τη λήψη από τον Βάπτιση στον Ιορδάνη, ο ίδιος παρέμεινε στην Παλαιστίνη. Βλέποντας τον Σωτήρα, έγινε ένας μαθητής και έχει επιλεγεί από τον Κύριο από τους 70 αποστόλους τους οποίους Έστειλε δύο να κηρύττει στην πόλη και την ύπαιθρο, η οποία είναι η ίδια που προορίζεται να επισκεφθείτε ( Λουκά 10 :. 1 ). Μετά την Ανάληψη του Σωτήρος στον ουρανό Απόστολος Thaddeus κήρυξε στη Συρία και τη Μεσοποταμία.Ήρθε για να κηρύξει το Ευαγγέλιο στην Έδεσσα και μετατρέπεται σε Χριστό Πρίγκιπα Άβγαρος, οι άνθρωποι και οι ιερείς. Το κήρυγμα ισχυρίστηκε πολλά θαύματα του (για την οποία Άβγαρος έγραψε στον Ασσύριο βασιλιά Ναρσή)? Έβαλα τους ιερείς και έχτισαν την εκκλησία της Έδεσσας. Πρίγκιπας Άβγαρος θέλησε να ανταμείψει τον απόστολο Thaddeus πλούσια δώρα, αλλά εκείνος αρνήθηκε και πήγε κήρυγμα σε άλλες πόλεις, αντλώντας πολλοί ειδωλολάτρες στη χριστιανική πίστη. Όταν το κήρυγμα στην φοινικική πόλη Virita (Βηρυτός), ίδρυσε μια εκκλησία στην ίδια πόλη, πέθανε ειρηνικά στο «44. (Αυτό είναι το μέρος που αναφέρεται στον θάνατο του σλαβικών αγίων, σύμφωνα με άλλες πηγές, πέθανε στην Έδεσσα, την αρχαία αρμενική παράδοση, ο Απόστολος Thaddeus, μετά από διάφορα βάσανα αποκεφαλίστηκε από το σπαθί στις 21 Δεκεμβρίου στο πεδίο Artazskoy το «50).
ΠΛΗΡΗΣ ΒΙΟΣ ΤΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΤΟΥ 70 THADDEUS, ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΕΔΕΣΣΑΣ
Αγίου Αποστόλου Thaddeus ήρθε από την πόλη της Έδεσσας [1] ? γεννήθηκε Εβραίος και απόλυτα γνώριζε τις Γραφές της Παλαιάς Διαθήκης. Στις ημέρες του Ιωάννη του Βαπτιστή Αγίου Thaddeus ήρθε στην Ιερουσαλήμ? αφού άκουσε ένα κήρυγμα εδώ Προδρόμου Αγγελικό και να δει τη ζωή του, Thaddeus αρκετά έκπληκτος και βαφτίστηκε από τον Ιωάννη τον Βαπτιστή. Λίγο μετά Αγίου Thaddeus είδε Κυρίου μας Ιησού Χριστού, να συμμορφωθεί με τη σάρκα και κατοίκησε μεταξύ των ανθρώπων, και άκουσε τη διδασκαλία του, και είδε θαυμαστά θαύματα του Κυρίου μας Ιησού Χριστού, και τον ακολούθησε. Αγίου Thaddeus έγινε δεκτή από τον Κύριο και του κλήρου σε μια σειρά από εβδομήντα αποστόλους (μικρότερα), εκ των οποίων λέγεται στο Ευαγγέλιο: «Κύριε όρισε εβδομήντα άλλους, και τους έστειλε δύο και δύο πριν από το πρόσωπό του σε κάθε πόλη και τόπο προς τα πού ο ίδιος θα έρθει» ( Λουκ . 10: 1 ).
Μεταξύ των έτσι-εβδομήντα αποστόλους τώρα θυμάται ο Απόστολος Thaddeus. Στέλνοντας ακόμα Αποστόλων για να κηρύξουν το Ευαγγέλιο, ο Κύριος τους είπε:
– Η συγκομιδή είναι άφθονα, αλλά οι εργάτες είναι λίγοι? Προσευχήσου υμείς ως εκ τούτου ο Κύριος της συγκομιδής για να στείλει εργάτες στον θερισμό του. πάει? Σας στέλνω έξω σαν αρνιά ανάμεσα σε λύκους. Carry ούτε πορτοφόλι, ούτε ταγάρι ούτε υποδήματα, και κανείς στο δρόμο δεν είναι ευπρόσδεκτη. Όποια και αν είναι το σπίτι μπαίνετε, πρώτα να πω, «Ειρήνη σε αυτό το σπίτι. Και αν υπάρχει ένας γιος της ειρήνης θέλει αναπαυθή επ «ειρήνης που σας? αλλά αν όχι, θα πρέπει να στραφούν σε σας. Στο ίδιο σπίτι παραμένουν, τρώγοντας και πίνοντας τέτοια πράγματα όπως έχουν: για ο εργάτης είναι άξιος του μισθού του: δεν πηγαίνουν από σπίτι σε σπίτι. Και αν εισάγετε μια πόλη και θα λάβετε, τρώνε ό, τι σας προσφέρουν. Και να θεραπεύσει τους αρρώστους που είναι εκεί, και να τους πω: έρθει σχεδόν υμίν η βασιλεία του Θεού. Εάν εισάγετε μια πόλη και θα λάβετε όχι, τότε, στους δρόμους και να πω, ακόμα και η σκόνη κολλάει σε μας από την πόλη σας, μπορείτε otryasaem?Αλλά το γνωρίζουν αυτό, ότι η βασιλεία του Θεού ... ακούει να μου ακούει και αυτός που απορρίπτει μου απορρίπτει? και αυτός που απορρίπτει με αυτόν που μου έστειλε απορρίπτει ( Λουκά 10 :. 2-16).
Το εβδομήντα βγήκαν για να κηρύξουν το Ευαγγέλιο με μεγάλη χαρά και κήρυξε το λόγο του Κυρίου.Στη συνέχεια επέστρεψε στον Κύριο και του είπε ότι ακόμη και οι δαίμονες τους υπάκουσε για χάρη του ονόματός Του.
Μετά από μια χωρίς πόνο, τον θάνατο, την τριήμερη ανάσταση και την ανάληψή στον ουρανό του Κυρίου μας Ιησού Χριστού, οι άγιοι απόστολοι διασκορπίζονται για να κηρύξει το ευαγγέλιο σε όλο τον κόσμο? Απόστολος Thaddeus απεστάλη από τον Κύριο να κηρύξει το Ευαγγέλιο στην πόλη της Έδεσσας? Για Κυρίου μας Ιησού Χριστού πριν από βάσανα freestyle του εδώ υποσχέθηκε να στείλει ένα από Αγίων Αποστόλων Του. Ο κυβερνήτης της πόλης αυτής, ήταν πρίγκιπας Άβγαρος, και τώρα αυτό θα Άβγαρος ο Κύριος υποσχέθηκε να στείλει τον Απόστολο Του.
Αυτό Άβγαρος είχε εμμονή με ανίατη ασθένεια – λέπρα. Ακρόαση για τα θαυμαστά θαύματα του Κυρίου Ιησού Χριστού, Άβγαρος μάλλον θέλησε να τον δει, να ακούσει τη διδασκαλία του και να θεραπευτεί με τη δύναμη της του από σοβαρή ασθένεια του. Αλλά δεν τολμά να ελπίζουμε ότι ο Κύριος Ιησούς Χριστός θα έρθει να τον εαυτό του, Άβγαρος έστειλε στον Κύριο του επιδέξια αγιογράφο και τον ανέθεσε να ζωγραφίσει το πρόσωπο να εκπροσωπεί τον Κύριο. Αυτό Άβγαρος έστειλε στον Κύριο το μήνυμα, στο οποίο έγραφε ότι είχε ακούσει για τον Κύριο και θαυμαστά θαύματα Του, όπως Εκείνος, χωρίς καμία ιατρική φίλτρα και τα φυτά για να θεραπεύσουν ασθένειες, και έδωσε φως στους τυφλούς, τα πόδια κουτσός, θεράπευσε τους λεπρούς, ρίχνει έξω από τους ανθρώπους ακάθαρτα πνεύματα , θεράπευσε μια λέξη για την χαλαρή του, βρίσκεται για μεγάλο χρονικό διάστημα στο κρεβάτι της ασθενείας, και έθεσε το νεκρό.
– Ακούς γι «αυτό όλα – έγραψε Άβγαρος – Νομίζω ότι σας ένα από δύο πράγματα: είτε εσείς ο ίδιος ο Θεός κατέβηκε από τον ουρανό, ο Υιός του Θεού και εσείς, όπως εσύ κάνεις αρκετά εκπληκτικό και ένδοξη θαύματα. Ως εκ τούτου, Σας γράφω αυτή την επιστολή είναι η ταπεινή μου, ότι θα μπει στον κόπο να έρθει σε μένα και να με θεράπευσε από ανίατη ασθένεια μου, την οποία έχω υποφέρει για πολλά χρόνια [2] ...
Ο Κύριός μας Ιησούς Χριστός, βλέποντας την πίστη και την ελπίδα Πρίγκιπα Άβγαρος, έστειλε σ «αυτόν η θαυματουργή εικόνα του προσώπου του πιο καθαρού του, καθώς και γραπτές και ένα μήνυμα που είπε το εξής:
– Μακάριοι είστε, Άβγαρος, οι οποίοι δεν είχαν δει εμένα, αλλά πιστεύουν σε μένα, γι «αυτό είναι γραμμένο για μένα, βλέποντας ότι δεν ήμουν yavyat πίστη? Δεν βλέπουμε την ίδια πίστη σε μένα, και κληρονομούν την αιώνια ζωή. Μπορείτε να γράψετε για μένα, ότι ήρθα σε εσάς, αλλά εγώ κάνω μια τοποθέτηση πράγμα για το οποίο έστειλα, και δεσμεύεται να επιστρέψει σ «αυτόν που με απέστειλε, Πατέρα. Και όταν θα υψωθεί σ «αυτόν, τότε θα στείλω σε σένα ένας από τους μαθητές μου, ο οποίος, θα θεραπεύσει εντελώς από την ασθένεια σας, και θα δώσει τη ζωή σας είναι μαζί σου αιώνια.
Πρίγκιπας Άβγαρος έλαβε αυτή την επιστολή και βλέποντας την θαυματουργή εικόνα του Κυρίου μας Ιησού Χριστού, που γεμίζουν με μεγάλη χαρά. Φίλα με το μήνυμα αγάπης και υπέκυψε την εικόνα του Χριστού, Άβγαρος σύντομα έλαβε επίσης σημαντική ανακούφιση από την ασθένειά τους, γιατί μόνο ένα μικρό μέρος μόνο της λέπρας παρέμεινε στο πρόσωπό του.
Για την τελική Avgar θεραπεύσει από την ασθένεια και εστάλη από τον Κύριο, σύμφωνα με την υπόσχεσή Του, τον άγιο Απόστολο Thaddeus, ο οποίος είχε επουλωθεί Άβγαρος ήδη πλήρως, όχι μόνο το σώμα αλλά και την ψυχή, καθώς αυτό και θα συζητηθεί παρακάτω.
Όταν ο απόστολος Θαδδαίος ήρθε στην πόλη της Έδεσσας, αυτό δεν ανοίγει αμέσως σε Πρίγκιπα Άβγαρος, και πήγε πρώτα στο σπίτι ενός φίλου του Εβραίου του που ονομάζεται Tobias. Μένοντας σε αυτό το Εβραίος, Αγίου Thaddeus λειτούργησε θαυμάσια πολλαπλή θεραπευτική δύναμη του Χριστού, θεραπεύοντας κάθε είδους ασθένεια, και τοποθέτηση των χεριών με την επίκληση του ονόματος του Κυρίου μας Ιησού Χριστού.
Η είδηση του ιερού Thaddeus σύντομα εξαπλώθηκε και σε όλη την πόλη, και οι κάτοικοι της πόλης άρχισαν να φέρνουν τους αγίους πολλούς ασθενείς απόστολος? βλέποντας την ταχεία επούλωση όλα αυτά αρκετά θαύμασαν.
Μετά από λίγο καιρό είχε κοινοποιηθεί στον πρίγκιπα Άβγαρος ότι ένας άγνωστος άνδρας ο οποίος καταγόταν από την Ιερουσαλήμ, κάνει πολλά θαύματα στο όνομα του Χριστού.
Αμέσως Άβγαρος θυμήθηκε την υπόσχεση του Χριστού να τον στείλει έναν από τους μαθητές του, και σκέφτηκα – όχι ότι ήρθε εκεί, τον οποίο ο Θεός υποσχέθηκε να στείλει. Στη συνέχεια διέταξε να καλέσει ο Tobias και του είπε:
– Άκουσα ότι στο σπίτι σας, το σπίτι σε κάποιο σύζυγο, ο οποίος ήρθε από την Ιερουσαλήμ? Λέει ότι ο σύζυγος είναι η θεραπεία της νόσου το όνομα του Ιησού Χριστού.
Tobias απάντησε:
– Ναι, είναι αλήθεια? πολύ σωστά λέτε, κύριε, ότι ο άνθρωπος που ζει μαζί μου, κάνει πολλά θαύματα στο όνομα του Κυρίου Ιησού Χριστού.
Στη συνέχεια, ο πρίγκιπας είπε:
– Φέρτε τον σε μένα.
Tobias πήγε στο Άγιο Thaddeus και του είπε:
– Κάλεσα να του ο πρίγκιπας αυτής της πόλης, και μου είπε να σας φέρει σε αυτόν, έτσι ώστε να τον θεράπευσε από ασθένεια που υποφέρει.
Αγίου Thaddeus απάντησε:
– Πράγματι, έχω σταλεί σε αυτόν.
Την επόμενη μέρα νωρίς το πρωί, οι δύο πήγαν στον πρίγκιπα? Εν τω μεταξύ, ο πρίγκιπας είχε ήδη συγκεντρωθεί όλοι οι ευγενείς και οι σύμβουλοι.
Όταν ο απόστολος Θαδδαίος εισήλθε στην πόρτα των θαλάμων του πρίγκιπα, ο πρίγκιπας τον κοίταξε και είδε ότι το πρόσωπο του Αποστόλου osiyavalos κάποιο ασυνήθιστο φως. Άβγαρος ήταν τρομοκρατημένος, σηκώθηκε από το κάθισμά του και υποκλίθηκε στο έδαφος πριν από την απόστολος του Χριστού.
Εν τω μεταξύ, όλοι όσοι ήταν εκεί, ήταν εξαιρετικά έκπληκτοι με την πράξη αυτή τον πρίγκιπα, αναρωτιούνται για το τι ο πρίγκιπας υποκλίθηκε στο κοινό άνθρωπο, καθώς δεν φαίνεται ότι θαυμαστό ακτινοβολία που προερχόταν από το πρόσωπο του μαθητή του Χριστού.
Στη συνέχεια, ο πρίγκιπας ζήτησε Αγίου Thaddeus:
– Είσαι ο μαθητής του Κυρίου Ιησού Χριστού, του Υιού του Θεού, ο οποίος υποσχέθηκε να μου στείλει έναν από τους μαθητές του, ώστε να επουλωθούν πλήρως με της ασθένειας μου και να μου χορηγήσει, καθώς και όλους τους φίλους μου, και την αιώνια ζωή;
απόστολος του Χριστού είπε,
– Επειδή σας έδειξε μεγάλη ελπίδα στον Κύριο μου Ιησού Χριστό, και θα τους στείλει σε εσάς? και αν η πίστη σας θα αυξηθεί ακόμη περισσότερο, τότε τα πάντα θα πρέπει να γίνει, ό, τι μπορεί να θέλετε, σύμφωνα με την πίστη σας.
Άβγαρος απάντησε:
– Είμαι τόσο πάθος πίστευαν σ «Αυτόν (ο Κύριος Ιησούς), το οποίο προορίζεται να μαζέψει στρατό και να πάει σε πόλεμο με τους Εβραίους που σταύρωσαν τον Κύριο, προκειμένου να πάρει εκδίκηση για αυτούς για τη σκληρότητα και το μίσος τους, και, τέλος, να τους καταστρέψει? αλλά εμπόδισε οι ρωμαϊκές αρχές, για τους οποίους η χώρα μας αποτελεί αντικείμενο.
Αγίου Thaddeus είπε:
– Ο Κύριος μας και ο Θεός ο Ιησούς Χριστός δεν χρειάζονται τη βοήθεια ενός ανθρώπου κατά τη διάρκεια της ταλαιπωρίας του από ζηλιάρης και σκληρό της καρδιάς των Εβραίων? για Θα μπορούσε, αν ο ίδιος επέλεξε, για να αποκαλύψει τις λεγεώνες των Αγγέλων? αλλά να κάνει το θέλημα του Πατέρα, ο Κύριος μας υπέφερε για τη σωτηρία του κόσμου? εκπληρώνοντας το θέλημα του Πατέρα Του, πήγε προς το μέρος του για να τον ουρανό και κάθεται στο δόξα στα δεξιά της Του? Ο Κύριός μας δεν χρειάζεται κάποιον να τον εκδικηθεί των αντιπάλων του, γιατί έχει τη δύναμη πάνω από όλα?Ο ίδιος δεν θα έχουν χρόνο για να κρίνει ζώντες και νεκρούς, και να καταστήσει σε κάθε άτομο σύμφωνα με τις πράξεις του.
Αγίου Jude ο Απόστολος μίλησε με τον Πρίγκιπα Άβγαρος και όλοι εκείνοι που ήταν μαζί του, όλο και περισσότερα του Κυρίου μας Ιησού Χριστού? τότε φέρνοντας στο έπακρο την πίστη στον Κύριο, τον βάπτισε.
Αμέσως μετά το Βάπτισμα Άβγαρος θεραπεύθηκε από τη λέπρα του. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι μετά την πρώτη επούλωση [3] έχουν Avgar είχαν ακόμα το πρόσωπο της λέπρας, και σε πρώτη που χτυπήθηκε με πόνο σε όλο το σώμα του. Όταν έφερε μέχρι τον e-mail (e-mail) του Χριστού και η θαυματουργή εικόνα της Αγίας Πρόσωπο του Χριστού, τότε η πρώτη Άβγαρος θεραπεύτηκε – το σώμα του είχε καθαριστεί από τη λέπρα του, και μόνο ένα μικρό τιμήν του σώματός του, κατά την κρίση του Θεού, ότι το πρόσωπο που δεν είχε ακόμη επουλωθεί πριν από την άφιξη Απόστολος.
Ωστόσο, δεν υπήρξε τόσο θεραπεύοντας όχι μόνο το σώμα αλλά και την ψυχή, μετά την άφιξη του Αποστόλου, το Άγιο Βάπτισμα? Για έξω από το ιερό της γραμματοσειράς του πρίγκιπα Άβγαρος ήρθε αρκετά κοινό.
Και δεν είναι μόνο Πρίγκιπα Άβγαρος βαπτίστηκε μετά το κήρυγμα του Αποστόλου? βάφτισε όλους όσους ζούσαν στο σπίτι του, και όλα τα βαφτίστηκε και εκείνους που είδαν τα θαύματα από τον Απόστολο, καθώς και εκείνοι που έχουν επουλωθεί από τον απόστολο ασθένειες.
Μετά το άγιο Απόστολο Thaddeus διέταξε τον πρίγκιπα να συγκεντρώσει όλους τους πολίτες, ότι θα μπορούσαν να ακούσουν το λόγο του Θεού.
Το επόμενο πρωί, εγώ είμαι πρόκειται σε όλους τους ανθρώπους. Απόστολος του Χριστού, που στέκεται στο υψηλότερο σημείο, άρχισαν να κηρύττουν το ευαγγέλιο σε όλους τους ανθρώπους του ενός Θεού, ο οποίος έκανε τον ουρανό και τη γη, και όλα τα πράγματα ορατά και αόρατα, παντοδύναμος από την εξουσία του? Αγίου Jude ο Απόστολος είπε στους ανθρώπους, και πώς ο Κύριός μας Ιησούς Χριστός κατέβηκε από τον ουρανό στη γη, ανείπωτα ενσαρκωμένη για τη σωτηρία των ανθρώπων, όπως ο ίδιος έχει υποστεί βούληση, αναστήθηκε, ανέβηκε στον ουρανό και είναι έτοιμη για την ενάρετη αιώνια ανταμοιβή στον ουρανό, για το κακό είναι ατελείωτη βασανιστήριο στην κόλαση. Είπε ο Απόστολος, και όλων των άλλων μυστηρίων του Θεού στην απονομή της λεπτομερούς ομιλίες.
Όλοι οι άνθρωποι που άκουσαν τον απόστολο, έδειξε την πίστη του είπε, όπως φαίνεται θαύματα από τον Απόστολο: θεράπευσε όλους δει πρίγκιπα τους και πολλοί άλλοι που ελήφθησαν με δύτες ασθένειες στο παρελθόν? ο καθένας άρχισε να δοξάσουμε τον Κύριο και άρχισε να ζητήσει από το βάπτισμα του αποστόλου.
Έτσι η πόλη της Έδεσσας ήταν φωτισμένη άγια πίστη στο όνομα του Κυρίου μας Ιησού Χριστού και του Αγίου Βαπτίσματος? μετά από αυτό άρχισαν να χτίσουν το ναό, και οι πρεσβύτεροι έχουν τεθεί για των αποστόλων.
Πρίγκιπας Άβγαρος θέλησε να ανταμείψει όχι ο απόστολος του Χριστού, ή θαυματουργική θεραπεία του, έτσι πρόσφερε πολλά από χρυσό, αλλά ο άγιος δεν είχε λάβει τίποτα, λέγοντας:
– Αν έχουμε αφήσει το δικό μας, πώς θέλουμε να λαμβάνει και να αγοράσει τίποτα από τους άλλους;
Μετά το άγιο Απόστολο Thaddeus στην Έδεσσα εγκριθεί άγια πίστη και την ευσέβεια, και έστειλε όλα με το καλό, πήγε στη Μεσοποταμία [4] ? εδώ έχει φωτιστεί πολλούς να στραφούν προς τον Χριστό, και καθιέρωσε τις εκκλησίες? Απόστολος πέρασε σε πολλές πόλεις της Συρίας, αγωνίζεται για λογαριασμό του ευαγγελίου του Χριστού. Στη συνέχεια ήρθε η φοινικική πόλη της Βηρυτού [5] ? κήρυξε εδώ για το όνομα του Χριστού και βαφτίστηκε πολλά, ο άγιος απόστολος Θαδδαίος κοιμήθηκε εδώ με τον κόσμο του Κυρίου [6] .
Θα πρέπει να σημειωθεί ότι ο απόστολος Θαδδαίος θυμάται τώρα έχει ένα πρόσωπο του Αγίου Αποστόλου Ιούδα, που ονομάζεται Levveem, ο απόστολος από τους δώδεκα, του οποίου η μνήμη εορτάζεται στις δεκαεννιά του μηνός Ιουνίου (με τον αριθμό SIM και μπορείτε να διαβάσετε τη ζωή του).Στην Prolog, υπάρχει μια πινακίδα για το σημερινό αριθμό των Συναξάριον τώρα θυμάται άγιος Ιούδας ο Απόστολος: «Η μνήμη του Αγίου Αποστόλου Thaddeus, και ότι Levvey». Ωστόσο, πρέπει να σημειωθεί ότι το παρατσούκλι «Levvey» δεν πρέπει να εξομοιωθεί με αυτό το ιερό Thaddeus, αλλά κατά τα άλλα, ο απόστολος των δώδεκα, όπως αναφέρεται στο Ευαγγέλιο του Ματθαίου ( Κατά Ματθαίον 10 :. 3 ).
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με αυτό το λέει ο Nikifor Κάλλιστος [7] , η αρχαία ελληνική ιστορικός της εκκλησίας, στο 40ο κεφάλαιο του δεύτερου βιβλίου του «Ιστορία» του. Είναι ο Νικηφόρος Κάλλιστος λέει: «Άγιο Ιούδα, δεν τον Ισκαριώτη, αλλά από την άλλη, στον οποίο εύπεπτο δύο ονόματα: Thaddeus και Levvey, ο γιος του Ιωσήφ, αδελφός του Ιακώβου, εκτόπισε από τη στέγη του ναού [8] , αρχικά κήρυξε το Ευαγγέλιο στην Ιουδαία και τη Γαλιλαία και τη Σαμάρεια, και Εδώμ, καθώς και στην Αραβική πόλεις, της Συρίας και της Μεσοποταμίας χώρες, στη συνέχεια έφτασε στην Έδεσσα, η πόλη Avgar όπου προηγουμένως κήρυξε το όνομα του Χριστού άλλο Thaddeus, ο απόστολος του εβδομήντα, και είναι για κάτι που δεν είχε ολοκληρωθεί μέχρι Thaddeus « [9 ] .
Έτσι λέει ο Νικηφόρος Κάλλιστος αυτών των δύο Thaddeus: ένα που αποκαλεί (οι δώδεκα απόστολοι) Levveem, και το άλλο είναι (τώρα γιορτάζεται), – των εβδομήντα αποστόλων – Θαδδαίος μόνο, δεν Levveem.
Θα πρέπει επίσης να σημειωθεί ότι ο Απόστολος και Ευαγγελιστής Ματθαίος ονομάζεται κάποια ευαγγελιστές Levveem [10] .
σημειώσεις
[1] Έδεσσα, σήμερα Urfa, – μια πόλη στη βόρεια Μεσοποταμία, στις όχθες του ποταμού Ευφράτη, 137 χρόνια π.Χ.. η κύρια πόλη του νεοσύστατου Ozroenskogo, ή Έδεσσα μέλος? 217, κατά τη γέννηση του Χριστού. Μετατράπηκε από τους Ρωμαίους στην ανατολική αποικία. -. Στην Έδεσσα στην IV αιώνα του Αγίου Εφραίμ του Σύρου ιδρύθηκε θεολογική σχολή, στο V αιώνα επιρρεπείς σε Νεστοριανισμό που ωφελείται από την Έδεσσα δάσκαλος γέροντα Iva ιδιαίτερα πολλά εργαστεί. Σε 614 Έδεσσα κατακτήθηκε από Άραβες χαλίφηδες? το 1098 έχει κυριαρχήσει Count Baldwin, ο οποίος είναι η κύρια πόλη του πριγκιπάτου της Έδεσσας γίνεται? το 1144 κατακτήθηκε από τους Τούρκους και από τότε πέρασε από χέρι σε χέρι, μέχρι το 1637 τελικά έπεσε κάτω από τη δύναμη της Τουρκίας.
[2] Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με αυτό μπορείτε να διαβάσετε πιο πάνω, υπό τον αριθμό 16 του ίδιου μήνα.
[3] Βλ. ibid.
[4] Μεσοποταμία – βραχώδεις και αμμώδεις χώρας, που βρίσκεται μεταξύ των ποταμών Τίγρη και Ευφράτη, και εκτείνεται από τα βόρεια της Αρμενίας στον Περσικό Κόλπο στο νότο.
[5] Βηρυτός – η κύρια πόλη του Λιβάνου. Στην αρχαιότητα, η Βηρυτός ήταν ένα φοινικικό λιμάνι και ονομάστηκε Beritos. Αιγύπτιο βασιλιά Thutmosis II κατέλαβαν την πόλη, και τον Αντίοχο Γ πήρε από τους Πτολεμαίους. Σε 140 π.Χ. Χρ. Βηρυτός καταστράφηκε από συριακές Diotosom Τρύφωνα, αλλά κατά τη διάρκεια της βασιλείας του Αυγούστου, Αγρίππας ήταν και πάλι αποκαταστάθηκε και μετατράπηκε σε αποικία για το ρωμαϊκό βετεράνους. Στα μετέπειτα αυτοκράτορες, Βηρυτό ήταν γνωστός για την τριτοβάθμια σχολή του της ρητορικής, ποιητικής, και ιδίως του δικαιώματος.
[6] Ο θάνατος του Αγίου Απόστολος Thaddeus ακολούθησαν περίπου. 44 χρόνια. – Υπάρχουν τα νέα της Πρεσβείας της Ναρσή, ο βασιλιάς της Ασσυρίας, για να Άβγαρος, Πρίγκιπα της Έδεσσας, ένα αίτημα ή να του στείλει το Άγιο Απόστολο Thaddeus, ή να γράψει σ «αυτόν (Ναρσή) από τα θαύματα που εκτελούνται από την sim Αποστόλου. Σε απάντηση στο αίτημα αυτό, Ναρσή Άβγαρος του είπε για τα θαύματα του Αποστόλου Thaddeus.
[7] Νικηφόρος Κάλλιστος – περίφημη εκκλησία ιστορικός του XIV αιώνα, ένας μοναχός της μονής της Αγίας Σοφίας στην Κωνσταντινούπολη. «Εκκλησιαστική Ιστορία» του (18 βιβλία) έφερε τη διάλυση του βυζαντινού αυτοκράτορα Φωκά (περ. 611 g).
[8] St. Απόστολος Ιάκωβος, ο αδελφός του Κυρίου, ο δίκαιος γιος του Ιωσήφ του Μνήστορος και ο αδελφός του Ιούδα, Simon (ή Συμεών) και Ιωσή (ή Ιωσήφ). Σύμφωνα με την εκκλησιαστική παράδοση, συνόδευσε τον πατέρα του και η Παναγία στην Αίγυπτο διέφεραν αυστηρή εκτέλεση του νόμου, γιατί ήταν το παρατσούκλι «δίκαιος». Πίστη στον Ιησού Χριστό ως Υιό του Θεού μετά το θάνατό Του στο σταυρό, έλαβε ιδού ανάστασή Του ( Γαλ. 1: 18-19 ). . Αγίου Αποστόλου Ιακώβου ήταν ο ίδιος ο Κύριος βάλει στο επίσκοπος της Ιερουσαλήμ? ήταν, σύμφωνα με τα λόγια του Αποστόλου Παύλου, πυλώνα της Εκκλησίας ( Γαλ 2: 9 )? ap. James προεδρία στο αποστολικό συμβούλιο της Ιερουσαλήμ ( Πράξεις 15: 13. ), Αγίου Ιακώβου Αποστόλου απολάμβανε μεγάλο σεβασμό όχι μόνο μεταξύ των Χριστιανών, αλλά και μεταξύ των Εβραίων ;. μαρτύρησε στις ημέρες της Πεντηκοστής, που ανατράπηκε για ομολογώντας δημοσίως το όνομα του Χριστού στην εκκλησία στέγη (γα «63.)? πριν από το θάνατό του, προσευχήθηκε για τους δολοφόνους του. Μνήμη του Αγίου Απόστολος Ιάκωβος πραγματοποιηθεί 23 Οκτωβρίου 4 Ιανουαρίου, (στον Καθεδρικό Ναό της 70 Αποστόλων) και την Κυριακή μετά την Γέννηση του Χριστού.
[9] Δεν υπάρχει είδηση ότι η St. Jude κήρυξε το χριστιανισμό στην Περσία, και από εκεί έγραψε επιστολή του. Ο λόγος για τη σύνταξη αυτής της επιστολής ήταν το γεγονός ότι η κοινότητα των πιστών παρεισφρήσει κακό τους άνδρες, οι οποίοι μετατρέψει την χάρη του Θεού, στις περιπτώσεις παράνομων πράξεων υπό το πρόσχημα της ελευθερίας της χριστιανικής επιτρέπει στον εαυτό του όλα τα είδη της αμαρτωλής πράξεις. Το μήνυμα περιέχει ένα μέρος της διδασκαλίας των δογματικών: το μυστήριο της Αγίας Τριάδος, την ενσάρκωση του Ιησού Χριστού, για τη διαφορά ανάμεσα στο καλό και το κακό τους αγγέλους, και για το μέλλον της Δευτέρας ;. και περιέχει επίσης ηθικές διδασκαλίες: προτροπή για την αποφυγή ακαθαρσία της αμαρτίας, σαρκικό, βλασφημία, υπερηφάνεια, την ανυπακοή και άλλα ελαττώματα? Απόστολος προτρέπει όλους να είναι σταθερή στις θέσεις και τις ευθύνες τους – στην πίστη, την προσευχή, την αγάπη, ψήνουν προτρέπει την μετατροπή της χαμένης και να σώσει τον εαυτό τους από τους αιρετικούς.
[10] Περισσότερες λεπτομέρειες για το θέμα αυτό μπορεί να διαβαστεί στην ιστορία της ζωής του Αγίουap. και Ευαγγελιστής Ματθαίος, στο 16 ο αριθμός του μηνός Νοεμβρίου.
|
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου