Δευτέρα 28 Αυγούστου 2017



Δ Ι Α Β Α Σ Τ Ε


ΠΑΛΛΑΔΙΟΥ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΕΛΕΝΟΥΠΟΛΕΩΣ 
Η ΠΡΟΣ ΛΑΥΣΟΝ ΙΣΤΟΡΙΑ 
 ΚΕΦ ΚΒ΄ Περί Μωυσέως τού Αιθίοπος 
(σελίδες 1065 - 1068)





Βίβλος καλουμένη Καλοκαιρινή : περιέχουσα Βίους Αγίων τινών, τους ωραιοτέρους του Καλοκαιρίου, από την α' του Μαρτίου, έως ταις ύστεραις του Αυγούστου. / Μεταφρασθέντας εκ της των Ελλήνων εις την κοινήν ημετέραν διάλεκτον παρ' Αγαπίου Μοναχού του Κρητός. Και τανύν δε μετατυπωθέντας, επιμελεία και διορθώσει. Ενετίησιν: Παρά Νικολάω Γλυκεί τω εξ Ιωάννινων, αψπ'-1780. 
 - Του ῦ Ὁσίου πατρός ἡμῶν Μωυσέως τοῦ Αἰθίοπος 
(σελίδες 306 - 311 )






VITA - ΒΙΟΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ
ΣΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ)
(σελίδες 199 - 211)






Όσιος Μωυσής ο Αιθίοπας






Прп. Моисей. 
Тзортзи (Зорзис) Фука. Фреска. Афон (Дионисиат). 1547 г.
Μωυσής Αιθίοπας (Μουρίν)
Τοιχογραφία ( Fresco.) τού  έτους 1547 μ.Χ.
στήν Ιερά Μονή  Διονυσίου Αγίου Όρους. 
¨Εργο τούΤζώρτζης (Ζώρζης) Fuca.






St. Moses The Black (Fresco at the Koutloumousiou Monastery 
Mount Athos, Greece)
Μωυσής Αιθίοπας (Μουρίν)
Τοιχογραφία ( Fresco.) 
στήν Ιερά Μονή  Κουτλουμουσίου Αγίου Όρους. 
¨

ήσεις τὸ ῥητὸν καὶ θανών, Μωσῆ μέλα.
«Ἄνθρωπος ὄψιν, καὶ Θεὸς τὴν καρδίαν».
Θάψαν ἐν εἰκάδι Μωσῆν ὀγδόῃ Αἰθιοπῆα.





Βιογραφία

Ο όσιος Μωυσής ήταν αγορασμένος δούλος κάποιου πλούσιου κτηματία. Είχε χαρακτήρα σκληρό και δύστροπο και καθημερινά δημιουργούσε πολλά προβλήματα, ώσπου το αφεντικό του αγανάκτησε και τον πέταξε στον δρόμο. Ο Μωυσής βρήκε καταφύγιο σε μια ληστοσυμμορία και με την τεράστια σωματική του δύναμη δεν άργησε να επιβληθεί και να γίνει ο αρχηγός της.

Κάποτε, κυνηγημένος από τα όργανα της εξουσίας, για τα πολλά του εγκλήματα, πήγε να κρυφτεί βαθειά στην έρημο όπου ζούσαν οι πιο ονομαστοί ασκητές. Η συναναστροφή του με τους αγίους τον έκανε σιγά - σιγά να ημερεύσει. Τον επισκίασε η Χάρη του Θεού, γιατί η μετάνοια είναι ώρα Χάριτος, μαλάκωσε η καρδιά του, μετανόησε πραγματικά και ζήτησε την λύτρωση. Η αλλαγή του ήταν ριζική και σε σύντομο χρονικό διάστημα έφτασε στα μέτρα των μεγάλων Πατέρων της ερήμου. Μετά το βάπτισμα αξιώθηκε να λάβει και την Χάρη της Ιεροσύνης.

Σε ηλικία 75 ετών έφυγε από την πρόσκαιρη αυτή ζωή με τρόπο βίαιο και μαρτυρικό. Ειδωλολάτρες ληστές εισέβαλαν στο σπήλαιο που ασκήτευε και τον σκότωσαν με μαχαίρια. Και στο σημείο αυτό επαληθεύθηκε, για άλλη μια φορά, ο λόγος του Χριστού προς τον Απόστολο Πέτρο: «πάντες γὰρ οἱ λαβόντες μάχαιραν ἐν μαχαίρῃ ἀποθανοῦνται» (Ματθ. κστ, 52).



Moastele Sf Moise cel Negru ( sec 4) se afla la Manastirea Romanilor din Desertul Nitria – Egipt ( Waadi Natrun, zona Patericului Egiptean).

Τα λείψανα του Αγίου Μωυσή του Αιθίοπα βρίσκεται στην έρημο Schet  στη Μονή Ρωμαίους (Deir el Baramus) Νιτρίας - Αίγυπτος 


Το όνομα του μοναστηριού (Αλ Μπαράμους) είναι αραβικό και προέρχεται από τα κοπτικά Πα Ράμαιος, που σημαίνει "αυτό τους Ρωμαίους". Η καταγωγή αυτού του ονόματος αφορά τους Ρωμαίους αδελφούς Μάξιμο και Δομέτιο, τους οποίους τα κοπτικά κείμενα και παράδοση τους κατέχουν ως Ρωμαίους αγίους καθώς και παιδιά (ίσως και εξώγαμα) του Ρωμαίου αυτοκράτορα Ουαλεντινιανού (προφανώς του Ουαλεντινιανού Α '(364-375 μ.χ.). Λέγεται ότι έχαν πάει στις Σκήτες (Γουάντι Νατρούν) κατά τη διάρκεια των ημερών του Αγίου Μακαριού αφού επισκέφτηκαν τόπους προσκυνήματος των χριστιανικών στην Νίκαια και την Παλαιστίνη. Ο Άγιος Μακάριος προσπάθησε να τους αποτρέψει από το να διαμήνουν, αλλά οι "δύο άγνωστοι ξένοι", ωστόσο, βρήκαν θέση σε ένα κελί. Λέγεται ότι ο μεγάλος αδελφός είχε επιτύχει την τελειότητα πριν από το θάνατό του, και μόνο τρεις μέρες αργότερα, ο άλλος αδελφός του πέθανε. Η Μονή των Αλ Μπαράμους πιστεύεται ότι είναι το αρχαιότερο μοναστήρι που εγκαταστάθηκε στη Κοιλάδα της Νιτρίας - σήμερα όμως, μόνο ερείπια παραμένουν από το παλαιό μοναστήρι, και αυτό που θα επισκεφτείτε είναι το νέο μοναστήρι. Ένας θρύλος λέει ότι είναι χτισμένο στη θέση όπου ο ίδιος ο Άγιος Μακάριος ο Μέγας εγκαταστάθηκε όταν αφιερώθηκε στη μοναστική ζωή. Το Μοναστήρι των Ρωμαίων (Αλ Μπαράμους) είναι ίσως το πιο απομονωμένο, αλλά και το λιγότερο γραφικό από τα τέσσερα μοναστήρια του Γουάντι Νατρούν: υπέστη έξι επιθέσεις κατά το παρελθόν, και κάθε επίθεση κατέστρεψε τα κτίρια σε μεγάλο βαθμό. Τίποτα το πολύ πρωτότυπο δεν υπάρχει μέσα, αλλά έξω το προστατευτικό εξωτερικό τείχος είναι εκπληκτικό. Υπάρχουν δύο εκκλησίες: μία αφιερωμένη στην Παναγία και μία στον Άγιο Ιωάννη, καμία από αυτές δεν είναι και πολύ θεαματική. Το μόνο ιδιαίτερο χαρακτηριστικό στο μοναστήρι είναι ένα θαυμάσιο τέμπλο πεποικιλμένο με ελεφαντοστό στην εκκλησία του Αγίου Ιωάννη. Το πιο ενδιαφέρον θέαμα του μοναστηριού, ίσως να είναι το θέαμα των δεκάδων μοναχών που φροντίζουν τους κήπους του μοναστηριού: τους διαμορφώνουν σε διάφορα κομμάτια και τα μετατρέπουν σε τοπίο έργων τέχνης. Παρά το αίσθημα της απομόνωσης, είναι ίσως το καλύτερο μοναστήρι για να μείνει κάποιος, καθώς είναι το λιγότερο αυστηρό από τα τέσσερα.




Οι δύο μεγάλες αρετές που τον κοσμούσαν ήταν η αληθινή μετάνοια και η βαθειά ταπείνωση. Μέχρι την τελευταία του αναπνοή «έκλαιε πικρώς» για τις αμαρτίες του και θεωρούσε τον εαυτό του κατώτερο όχι μόνον από τους ανθρώπους, αλλά και από αυτήν την άλογη κτίση. «Η συναίσθησις της αμαρτίας ημών είναι μέγα δώρον του Ουρανού, μεγαλύτερον και της οράσεως των αγγέλων... Η μετάνοια είναι ανεκτίμητον δώρον προς την ανθρωπότητα... Δια της μετανοίας συντελείται η θέωσις ημών. Τούτο είναι γεγονός ασυλλήπτου μεγαλείου» (Αρχιμ. Σωφρονίου, Οψόμεθα τον Θεόν καθώς εστι, σελ. 40 και 46). Ο Μωυσής αξιοποίησε κατά τον καλύτερο τρόπο το ανεκτίμητο αυτό δώρο και έφθασε στην θέωση, στην όραση του Θεού.





Святые Илья Пророк, Пимен Великий, Моисей Мурин. Икона (таблетка). Новгород. Конец XV в. 24 х 19. Из Софийского собора. Новгородский музей.
Οι άγιοι Ηλία ο Προφήτης, ο Ποιμήν ο Μέγας, ο Μωυσής Αιθίοπας (Μουρίν). Εικόνα τοὐ τέλους τού 15ου αιώνα μ.Χ. από τον Καθεδρικό Ιερό Ναό της Αγίας Σοφίας Νόβγκοροντ στο Μουσείο τού Νόβγκοροντ. Ρωσία





Αρκετά περιστατικά από τον βίο και την πολιτεία του φανερώνουν την ριζική αλλαγή του τρόπου της ζωής του. Άλλωστε αυτό σημαίνει μετάνοια. Αλλαγή τρόπου σκέψης και τρόπου ζωής. Αξίζει να αναφέρουμε ένα από αυτά: «Κάποτε, τέσσερεις ληστές, παλιοί σύντροφοί του, μπήκαν στην καλύβα του για να την ληστέψουν, χωρίς να φαντάζονται ποιόν μπορούσαν να βρουν μέσα. Όταν τον είδαν σάστισαν. Εκείνος, με μεγάλη ευκολία, τους έπιασε, τους έδεσε και τους οδήγησε στην συνάθροιση των Γερόντων και τους ερώτησε να του πουν τί πρέπει να κάνει με τους ληστές, λέγοντας συγχρόνως: "Σε μένα δεν αρμόζει πια να τιμωρήσω άνθρωπον"» (Γεροντικόν, Εκδ. Ρηγοπούλου, σελ. 111). Όταν τα άκουσαν αυτά οι ληστές εξομολογήθηκαν, μετανόησαν και έγιναν Μοναχοί.



Άλλο χαρακτηριστικό περιστατικό που φανερώνει την ταπείνωση του Οσίου είναι και το ακόλουθο: «Την ημέρα που τον χειροτονούσε Πρεσβύτερο ο Πατριάρχης Αλεξανδρείας και μάλιστα την ώρα που του φορούσε τα ιερά άμφια του είπε φιλικά ότι έγινε λευκός σαν περιστέρι. Ο Μωυσής ερώτησε ταπεινά τον Πατριάρχη αν κρίνει από το εξωτερικό ή το εσωτερικό, επειδή και τα άμφια ήσαν λευκά. Ο Πατριάρχης θέλοντας να τον δοκιμάσει αν έχει πραγματική ταπείνωση, είπε κρυφά στους κληρικούς να τον διώξουν από το σκευοφυλάκιο. Έτσι, όταν παρουσιάστηκε εκεί μετά την θεία Λειτουργία, τον έδιωξαν βρίζοντας τον. Ο Μωυσής έφυγε αμέσως χωρίς καμιά αντιλογία. Ένας από αυτούς, που τον ακολούθησε κρυφά για να δει αν του κακοφάνηκε, τον άκουσε να μονολογεί μεμφόμενος τον εαυτό του: "Καλά σού κάνανε, σποδόδερμε μελανέ". Αφού δεν είσαι άνθρωπος, τί γυρεύεις με τους ανθρώπους;» (Γεροντικόν, σελ. 252 -253).

Η Ορθόδοξη Εκκλησία με τον τρόπο ζωής που προσφέρει μεταμορφώνει και μετασκευάζει τα τσακάλια και τους λύκους σε πρόβατα και αρνιά άκακα. Μεταβάλλει τους υπερήφανους σε ταπεινούς, τους πόρνους και μοιχούς σε σώφρονες, τους φονιάδες, τους τρομοκράτες και τους ληστές σε Οσίους.

Σημείωση: Σύμφωνα με τον Συναξαριστή του Άγιου Νικόδημου, ο Όσιος Μωυσής απεβίωσε ειρηνικά.





Ἀπολυτίκιον
Ἦχος πλ. α’. Τὸν συνάναρχον Λόγον.
Τῶν παθῶν καταλείψας Πάτερ τὴν Αἴγυπτον, τῶν ἀρετῶν ἐν τῷ ὄρει ἀνῆλθες πίστει θερμή, τὸν Σταυρὸν τὸν τοῦ Χριστοῦ ἄρας ἐπ' ὤμων σου, καὶ δοξασθεῖς περιφανῶς τύπος ὤφθης Μοναστῶν, Μωσῆ Πατέρων ἀκρότης, μεθ' ὧν ἀπαύστως δυσώπει ἐλεηθήναι τᾶς ψυχᾶς ἠμῶν.

Ἕτερον Ἀπολυτίκιον
Ἦχος α'. Τοῦ λίθου σφαγισθέντος.
Τῆς ἐρήμου πολίτης καὶ ἐν σώματι ἄγγελος, καὶ θαυματουργὸς ἀνεδείχθης, θεοφόρε Πατὴρ ἡμῶν Μωϋσῆ· νηστείᾳ ἀγρυπνίᾳ προσευχῇ, οὐράνια χαρίσματα λαβών, θεραπεύεις τοὺς νοσοῦντας, καὶ τὰς ψυχὰς τῶν πίστει προστρεχόντων σοι. Δόξα τῷ δεδωκότι σοι ἰσχύν, δόξα τῷ σὲ στεφανώσαντι, δόξα τῷ ἐνεργοῦντι διὰ σοῦ πᾶσιν ἰάματα.

Κοντάκιον
Ἦχος δ’. Ἐπεφάνης σήμερον.
Αἰθιόπων πρόσωπα, ἀπορραπίσας, νοητῶν ἀνέλαμψας, καθάπερ ἥλιος φαιδρός, φωταγωγῶν τᾶς ψυχᾶς ἠμῶν, τῶν σὲ τιμώντων, Μωσῆ παμμακάριστε.

Κάθισμα
Ἦχος γ'. Θείας πίστεως.
Φέγγος ἄδυτον εἰσδεδεγμένος, ἀπημαύρωσας τῶν νοουμένων, Αἰθιόπων θεοφόρε τὰ πρόσωπα, καὶ τὰς αὐτῶν κακουργίας διέλυσας, ταὶς πρὸς τὸ θεῖον ἀπαύστοις σου νεύσεσι Πάτερ Ὅσιε, Χριστὸν τὸν Θεὸν ἱκέτευε, δωρήσασθαι ἡμῖν τὸ μέγα ἔλεος.

Μεγαλυνάριον
Ἔργοις διαλάμψας ἀσκητικοῖς, ἐχθρῶν νοουμένων, ἀπημαύρωσας τὴν ἰσχύν, καὶ τῆς ἄνω δόξης ἐδείχθης κληρονόμος, συνὼν τοῖς Ἀσωμάτοις, Μωσῆ μακάριε.





ΑΠΟ ΤΟ ΡΩΣΙΚΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ





КРАТКОЕ ЖИТИЕ ПРЕПОДОБНОГО МОИСЕЯ МУРИНА

Жил в IV ве­ке. Ро­дом из Эфи­о­пии, раб од­но­го знат­но­го че­ло­ве­ка, из­гнан­ный им за ху­дое по­ве­де­ние, он не за­хо­тел в чест­ном тру­де про­во­дить жизнь свою, а сде­лал­ся пред­во­ди­те­лем раз­бой­ни­ков. Несколь­ко лет про­был в та­кой гре­хов­ной жиз­ни раз­бой­ник Мо­и­сей, но по ве­ли­кой ми­ло­сти Бо­жи­ей рас­ка­ял­ся, оста­вил шай­ку раз­бой­ни­ков и ушел в од­ну из пу­стын­ных оби­те­лей и здесь рев­ност­но ис­пол­нял все ино­че­ские по­слу­ша­ния.

ΣΥΝΤΟΜΟΣ ΒΙΟΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΜΩΥΣΗ MURIN

Έζησε στην IV αιώνα. Αρχικά από την Αιθιοπία, έναν υπηρέτη ενός ευγενή, τους εξόρισε για την κακή συμπεριφορά, δεν ήθελε να συνεργαστεί με ειλικρίνεια να πραγματοποιήσει τη ζωή του, και έγινε ηγέτης των ληστών. Αρκετά χρόνια πέρασε σε αυτή τη ζωή της αμαρτίας Μωυσή ληστής, αλλά από το μεγάλο έλεος του Θεού μετανόησε, άφησε μια συμμορία ληστών και πήγε σε ένα από τα ερειπωμένα αρχοντικά εδώ ζήλο εκπληρώσει όλες τις μοναστικές υπακοή.
Αλλά όχι σύντομα εγκατέλειψε τις πρώην μνήμες ληστής της πρώην διεφθαρμένη ζωή. Ειδικά αγωνίστηκε έντονα σεξουαλικό πόθο του. Με τις συμβουλές του γέροντα αναθ Μωυσή ταπείνωσε τη σάρκα του ενισχύεται από τη νηστεία, αδιάλειπτη προσευχή κατόρθωμα? όλη τη νύχτα στη συνέχιση των έξι χρόνια ήταν σε αδράνεια στην προσευχή, σχεδόν κλείνοντας τα μάτια του. Αλλά, όπως οπλισμένο προσευχές δεν θα μπορούσε να υποτάξει τις σαρκικές επιθυμίες του. Τέλος, ο αιδεσιμότατος Μωυσής βρήκε έναν τρόπο να νίκη επί πειρασμούς του εχθρού. Ακόμα ταπεινώσει σάρκα κατορθώματά του, περπάτησε γύρω από την έρημο το βράδυ, συλλέγοντας άδειο φορείς του νερού και την πλήρωση τους με νερό, που στην είσοδο του κυττάρου. Από τότε, η ψυχή του μοναχού Μωυσή βασίλεψε ηρεμία, νηφαλιότητα της σκέψης και την τέλεια αποξένωση των σαρκικές επιθυμίες.
Οι δαπάνες πολλά χρόνια στη μοναστική εκμεταλλεύεται, Rev. Μωυσής χειροτονήθηκε διάκονος και στη συνέχεια πρεσβύτερος, στην αξιοπρέπεια, που είχε τρέξει για 15 χρόνια, και συγκέντρωσε γύρω του 75 μαθητές. Όταν ο μοναχός ήταν 75 ετών, προειδοποίησε τους μοναχούς του, το μοναστήρι που σύντομα οι ληστές επιτέθηκαν και θανατώθηκε όλους τους κατοίκους. Άγιος ευλόγησε τους μοναχούς να φύγει νωρίς για να αποφευχθεί ένα βίαιο θάνατο. Οι μαθητές άρχισαν να αναρωτιούνται Μοναχός για να πάει μαζί τους, αλλά είπε: «Έχω εδώ και πολλά χρόνια προς τα εμπρός στο χρόνο, όταν θα είμαι ο λόγος του Κυρίου του Θεού μου Ιησού Χριστού, ο οποίος είπε:« Ves, priemshii μαχαίρι, μαχαίρι χαθεί »( Κατά Ματθαίον 26 :. 52 ) «. Επίθεση από ληστές σκότωσαν τον αιδεσιμότατο Μωυσή και παρέμεινε μαζί του έξι μοναχούς († 400 g).

ΠΛΗΡΗΣ ΒΙΟΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΜΩΥΣΗ MURIN

Στις χώρες της Αιγύπτου έζησαν έναν κλέφτη που ονομάζεται Μωυσής, ένας ντόπιος Murin [1] , αντιμετωπίζουν σκληρή? Αρχικά ήταν ένας σκλάβος ενός ένδοξου, Λόρδος, αλλά λόγω της δολοφονίας που διέπραξε ο Μωυσής, οδηγήθηκε εκτός του πλοιάρχου και ένωσε τους ληστές? αυτά τα ίδια παρελθόν, βλέποντας ότι ήταν ισχυρή και είχε σκληρή ψυχραιμία, τον επέλεξε ως αρχηγός τους (αρχηγός). Αυτά τα πράγματα λέει για τα ιερά Μωυσής για να δει και να το διορθώσουμε ήταν γνωστό πώς να Moses από μια κακή ζωή ήρθε σε μετάνοια και bogougozhdeniyu? για τις αμαρτίες των αγίων (πρώην πρώην) δεν είναι κρυφό, για την εξύμνηση του ελέους του Θεού, η οποία χωρίζεται από τις ειλικρινείς και ανάξιο αμαρτωλό δίκαια έργα.
Κάνοντας ληστεία, ο Μωυσής, μαζί με τους συντρόφους του, παρήγαγε πολλά κλοπής, της αιματοχυσίας που προκάλεσε πολλές άλλες χυδαίες ανομία και παράβαση? σκληρότητα του, ο Μωυσής έγινε διάσημος μεταξύ όλων, διότι όλοι ήταν φοβισμένος από αυτόν. Μεταξύ των έργων του θα πρέπει να γίνει ληστρική αναφορά από αυτά τα πράγματα:
Ο Μωυσής έτρεφε μια μνησικακία ενάντια σε έναν βοσκό των προβάτων που βόσκουν, γιατί αυτό ποιμένα και τα σκυλιά του (φύλαγε το κοπάδι) απέτρεψε μία φορά τον Μωυσή να διαπράξει ένα έγκλημα? βλέποντας μια φορά ότι ο βοσκός είχε βοσκή των προβάτων στην άλλη πλευρά του ποταμού Νείλου, ο Μωυσής σχεδίαζαν να τον σκοτώσει. Ο ποταμός Νείλος ήταν γεμάτο με νερό (με αφορμή την πετρελαιοκηλίδα)? Ο Μωυσής που σχετίζονται με τα ρούχα του, δεμένη στο κεφάλι, πήρε στο στόμα του ξίφους, και απέπλευσε για αυτό το μεγάλο ποτάμι. Είπε ο βοσκός, βλέποντας τον Μωυσή από απόσταση, όταν διέσχισε τον ποταμό, άφησε τα πρόβατα και έτρεξε μακριά από τον τόπο: Μωυσής, έχοντας διασχίσει τον ποταμό, αλλά δεν βρήκε ο βοσκός σκότωσε τέσσερις μεγαλύτερες αρνιά, στη συνέχεια, δεμένα με ένα σχοινί, ώστε τα αρνιά και στη συνέχεια πέρασε πίσω από τον ποταμό Νείλο, λαμβάνοντας αρνιά μαζί του? ανοίγοντας έτσι το δέρμα των προβάτων, ο Μωυσής έφαγε τη σάρκα τους (πρώην πολύ νόστιμο), και το δέρμα που πωλούνται και τα χρήματα για να πιει κρασί.
Ο Μωυσής πέρασε ένα μεγάλο χρονικό διάστημα στη ζωή της αμαρτωλής πράξεις? αλλά από τη στιγμή του ατυχήματος, ανέκτησε τις αισθήσεις του, επειδή ο Θεός έχει το έλεος σ «αυτόν και τον κάλεσε σε μετάνοια, δεδομένου ότι Preblagy και φιλανθρωπικής Κύριος δεν επιδιώκει τον θάνατο των αμαρτωλών, αλλά αναμένει την κυκλοφορία του στη σωτηρία. Αυτό αμαρτωλός τρυπήσει στην καρδιά τους, μετανόησαν των εγκλημάτων, ληστεία του και άφησε τους συντρόφους του, πήγε σε ένα ερειπωμένο μοναστήρι και έδωσε τον εαυτό του στην υπακοή και την υπακοή στον ηγούμενο και τους αδελφούς, πάνω απ «όλα τα πράγματα με τον ίδιο τον Θεό? Ο Μωυσής ρίξει πολλά δάκρυα, μέρα και νύχτα, μετανοώντας τι είχε γίνει πριν από τις αμαρτίες του? όλα έχουν ανατεθεί, την εργασία και την υπακοή, εκτέλεσε nelenostno, και ήταν μια καλή μοναχός.
Λίγο καιρό αργότερα, ο Μωυσής πήγε στο κελί του ερημίτη? Εδώ έζησε μόνη της, να σκεφτόμαστε το Θεό και τον καθαρισμό ζεστό μετάνοια τις ανομίες τους που διαπράχθηκαν πριν.
Όταν ο Μωυσής πέρασε ένα σωφρονιστικό ζωή, ήταν στο κελί του, δέχθηκε επίθεση από τέσσερις ληστές, οι οποίοι δεν γνώριζαν ότι αυτό ήταν ο Μωυσής. Ο ίδιος, όντας η μόνη τους ξεπέρασε, δεμένα και αυτός τους πήρε στους ώμους του ως συνδέσμου τροχαλίες, έφερε στο μοναστήρι με την εκκλησία, είπε στον αδελφό του:
– Τι να με ενημερώσετε για να κάνετε με αυτούς; Δεν έχω να βλάψει κανέναν, αλλά ήρθε σε μένα, και τους πήρα.
Πατέρες τον διέταξε να λύσει αυτά τα κλέφτες και να τους αφήσουμε να πάει δωρεάν, λέγοντας:
– Δεν θα πρέπει να σκοτώσει κανέναν.
Οι ληστές, επίσης, συνειδητοποιώντας ότι ήταν ο Μωυσής, πριν από το πρώην αφεντικό τους, έκπληξη μια τέτοια αλλαγή στη ζωή του, και δόξασαν τον Θεό, τσιμπηθεί οι ίδιοι, έρχονται να φοβούνται τον Θεό και να μετανοήσουν, και να γίνει ένδοξη μοναχοί.
Και δεν είναι μόνο αυτά τα τέσσερα, αλλά και άλλες ληστές ακούσει για τον ηγέτη τους τον Μωυσή – ότι μετανόησε και έγινε μοναχός – και άφησε μια ληστεία και όλες τις αμαρτωλές πράξεις και να γίνει ενάρετος μοναχοί.
Έτσι, ο Μωυσής ήταν στα έργα της μετάνοιας. Αρχικά, συγκλονισμένοι τη φαντασία των αμαρτωλών οι δαίμονες της πορνείας, τη σφοδρή επιθυμία να τροφοδοτεί και σύροντάς την πρώην bludodeystvennoy ζωής, όπως ο ίδιος αργότερα είπε στους αδελφούς, λέγοντας:
– Υπέφερα τόσο μεγάλο πρόβλημα, που αγωνίζονται με τις επιθυμίες της σάρκας, ότι σχεδόν έσπασε το μοναστικό όρκους.
Πηγαίνοντας στο Abba Ισιδώρου, πρεσβύτερος στο μοναστήρι, του είπε για τον πόνο τους από τη σφοδρή επιθυμία της σάρκας. Εκείνος του είπε ο άγιος Ισίδωρος:
– Μην ντρέπεστε, ο αδελφός! Μπορείτε ακόμα novonachalen (δηλαδή μόνο άρχισε να ακολουθήσει τον ασκητισμό), και επειδή οι δαίμονες επιτίθενται σκληρά για εσάς, νομίζοντας βρήκατε στο προηγούμενο διάθεση? otognaniya για συμβουλές τους να παρατηρούν καθημερινά νηστείας και αποχής και να μην κορεστεί πλήρως τη μήτρα της. Ακριβώς όπως ο σκύλος, ο οποίος συχνά ροκανίζουν τα οστά που εκπέμπεται myasotorgovtsem – δεν πάει μέχρι το εμπόριο κλείσει τον τόπο?αλλά όταν διαπραγμάτευση σταμάτησε και δεν υπάρχει πλέον κανείς που θα μπορούσε να ρίξει το κάτι σκύλο να φάει, τότε ήταν κουρασμένος πείνα, τη μετακίνηση μακριά από τον τόπο? και ο διάβολος είναι κοντά στην πορνεία άτομο να τρώει για να κορεσμού. Αλλά αν είστε συνεχώς νηστείας και αποχής, για να σκοτώσει τα μέλη της επίγειας τους και να παραγραφεί την πόρτα νηστεία κορεσμού, αποτρέποντας εισάγετε κορεσμού Kindle αμαρτωλές επιθυμίες, τότε ο διάβολος, όπως ήταν, μαραζώνουν από την πείνα, θα κινηθεί μακριά από εσάς με θλίψη.
Ο Μωυσής, ο υπηρέτης του Θεού, έχοντας περάσει μέσα στο κελί του τη δική του, έκλεισε και έμεινε στην ημερήσια νηστεία, τρώει πολύ λίγο ψωμί το βράδυ μετά τη δύση? αφθονία του Μωυσή εργάστηκε σε rukodelanii, πενήντα φορές κατά τη διάρκεια της ημέρας για να σηκωθεί για προσευχή, καθιστώντας το μια γονυκλισία.
Ωστόσο, παρά το γεγονός ότι ο Μωυσής και υπέστη έργα σώμα του και τη νηστεία, σαρκικό πόθο, να οδηγήσει στην αμαρτία, δεν εξαφανίζονται σε αυτό. Στη συνέχεια πήγε πίσω στο Abba Ισίδωρο και του είπε:
– Πατέρα! Δεν μπορώ να είμαι σε ένα κελί της δικής μου, γιατί έχω συντρίψει σαρκικό πάθος.
Ευλογημένος ο Ισίδωρος τον πήρε, επίσης, και τον οδήγησε στο άνω διαμέρισμα του κελιού του και του είπε:
– Κοιτάξτε προς τα δυτικά!
Ο Μωυσής κοίταξε και είδε πολλά φοβερή δαίμονες, ματαιοδοξία και είναι έτοιμοι να πολεμήσουν.
Στη συνέχεια, ο Αββάς Ισίδωρος είπε:
– Τώρα γυρίστε προς τα ανατολικά και να δούμε.
Κοιτάζοντας προς τα ανατολικά, ο Μωυσής είδε αμέτρητες αγίους φωτεινή αγγέλους και ετοιμάζεται να αγωνιστεί.
Και είπε στον Μωυσή, Αγίου Ισιδώρου:
– Εκείνοι που είναι στα δυτικά, έθεσε ορκωμοσία σε έναν άγιο Θεό, και εκείνοι που είναι στα ανατολικά, αποστέλλονται από τον Κύριο να βοηθήσει ευσεβείς ασκητές. Να ξέρετε ότι μας βοηθήσει περισσότερο από εκείνους που ξεσηκώθηκαν εναντίον μας.
Ο Μωυσής, ενισχύεται το όραμα αυτό και τα λόγια ενός γέρου επέστρεψε στο κελί του, και πίσω του άρχισε να εξασκηθείτε στις συνήθεις νηστεία και προσευχή έργα.
Ωστόσο, ακόμη και μετά από αυτό τον αγώνα δεν τον άφησε? Σε αντίθεση, ο Μωυσής άρχισε να υποφέρει ακόμη περισσότερο από τον εχθρό, όπως έχουμε ανάψει τα όνειρα υπνηλία. Ως εκ τούτου, σηκώνονται, πήγε σε ένα άλλο ιερό γέροντα, έμπειρο, και του είπε:
– Τι μπορώ να κάνω, avvo; Sleepy όραμα σκοτεινό μυαλό μου, πυροδοτώντας σάρκα μου, που ευχαριστεί το πάθος και προκαλώντας μου στην αρχική αμαρτωλό τρόπο ζωής, σύγχυση μου στοιχειωμένο;
Ο γέροντας είπε:
– Θα υποφέρουν, επειδή, μεταφέροντας την ποταπή εμμονή που δεν συμμορφώνεται με το μυαλό του από λάγνες όνειρα. Κάντε το ίδιο με σας λέω αφιερώσει τον εαυτό σας αγρυπνία, λίγο-λίγο να το συνηθίσεις και να προσεύχονται με ζωντάνια? τότε θα είναι απαλλαγμένη από την κακοποίηση.
Ο Μωυσής πήρε τέτοιες καλές συμβουλές από έναν έμπειρο σύμβουλο άγιος επέστρεψε στο κελί του και άρχισε να μελετά ολονύχτια αγρυπνία (δηλαδή επαγρύπνηση της προσευχής όλη τη νύχτα)?Στάθηκε στη μέση του κελιού του όλη τη νύχτα και δεν γονατίσει στην προσευχή, έτσι ώστε να μην παραδοθούν στον ύπνο, αλλά στάθηκε όρθια, χωρίς να κλείνουν τα μάτια τους. Άγιος έμεινε σε ένα κατόρθωμα έξι ετών? αλλά με έναν τρόπο που δεν θα μπορούσε να απαλλαγούμε από το σαρκικό πόθο σε πόλεμο στο πνεύμα? Για το Θεό hath έτσι να Monk, να μπαίνουν στον πειρασμό όπως ο χρυσός στο φούρνο, θα είχα μια λαμπρή στέμμα με άλλους πάσχοντες.
Μετά από λίγο μια θαρραλέα μοναχός επινοήσει ένα νέο σκληρό κατόρθωμα: να βγείτε έξω το βράδυ από το κύτταρο του, πήγε από έναν ερημίτη κυττάρων των γερόντων της ερήμου και λαμβάνοντας μεταφορείς νερού, γίνεται δωρεάν, όταν Kelly έφερε το νερό, και οι πρεσβύτεροι δεν ήξερε γι «αυτό (το νερό ήταν μακριά από αυτό το μέρος) . Ορισμένοι είχαν τους μεγαλύτερούς τους δύο επιδιώξεις των κυττάρων του [2] από το νερό, τα άλλα τρία, τέσσερα ή και περισσότερα? υπήρχαν εκείνοι που δεν θα μπορούσαν να φέρει νερό για τον εαυτό τους ένα καλά γηρατειά? ότι του Μωυσή, κάθε βράδυ γεμάτο με σκάφη νερό. Ένα τέτοιο κατόρθωμα του Αγίου Μωυσή ήταν ο διάβολος μισεί. Με την άδεια του Θεού ο διάβολος ιερό Μωυσής προκάλεσε τέτοια προβλήματα:
Ένα βράδυ το ευλογημένο trudolyubets λυγισμένα σε ένα λάκκο με ένα σκάφος μιας συγκεκριμένης γέρος, που προτίθενται να αντλούν νερό? αυτή τη στιγμή ο διάβολος χτύπησε μεγάλη του δύναμη σε κάποιο δέντρο στην πλάτη? γέρος λιποθύμησε και θέσει σαν νεκρός. Το επόμενο πρωί, τα καλά ήρθε στους μοναχούς, προκειμένου να πάρει νερό εδώ, και είδε ο Μωυσής, ο οποίος ήταν ξαπλωμένος μισοπεθαμένος. Οι μοναχοί πήγαν στη μεγάλη Skitsky Abba Ισίδωρος και του είπε τα πάντα?Επίσης, ήρθε με τα αδέλφια του, ο Μωυσής πήρε και έφερε στο ναό. Και ο Μωυσής ήταν neduzhen ως χαλαρή, και υπέστη έτσι ώστε μόλις ανακτηθεί ένα χρόνο αργότερα.
Τότε είπε προς αυτόν, Abba Ισίδωρος:
– Ο αδελφός του Μωυσή! Να μην αυξήσει τη μάχη του με τους δαίμονες πάνω από τις δυνάμεις και την τόλμη αναγκαία για να διατηρηθεί το μέτρο.
Ανίκητος πολεμιστής του Χριστού, ο Μωυσής απάντησε σε αυτό:
– Δεν είχα τελειώσει τον αγώνα όσο άθλιο υπνηλία όνειρα δεν θα με αφήσει.
Στη συνέχεια, ο Αββάς Ισίδωρος είπε:
– Στο όνομα του Κυρίου μας Ιησού Χριστού, έχει τώρα να σας αφήσει τις επιθυμίες της σάρκας?Τώρα θα είστε στον κόσμο? Πηγαίνετε προς τον ίδιο και με την τόλμη και την κοινωνία των θείων μυστηρίων του Σώματος και του Αίματος του Χριστού. Ξέρω ότι μια τέτοια βαριά σαρκικές κακοποίηση ήταν popuschena σας, ώστε να μην είναι περήφανοι για το μυαλό σας, αν είστε σε κατάσταση νηστείας και τα κατορθώματά τους ξεπεράσουν το πάθος, και έτσι ώστε να είναι φουσκωμένο, να μην σκοτωθεί.
Ακρόαση αυτά τα λόγια, ο Μωυσής μετείχε των Θείων Μυστηρίων, πήγε στο κελί του, και εργώδη του στον κόσμο, είναι απαλλαγμένες από την ανωτέρω πρώην oburevany και τη διεξαγωγή αυστηρών postnicheskoe ειρηνική ζωή.
Λίγο καιρό αργότερα, ο Μωυσής ρωτήθηκε για το αν το πάθος του τον κόπο; Και είπε:
– Από τότε, ως υπηρέτης του Χριστού Ισίδωρος προσευχήθηκε για μένα, εγώ δεν υποφέρουν από τις σαρκικές λαγνείας.
Μετά από μια τέτοια μεγάλη πειρασμό ευλόγησε ο Μωυσής έλαβε τον κόσμο (ειρήνη) στο έλεος του Θεού και πραγματοποιήθηκε διότι χωρίς τους πειρασμούς της σαρκική ζωή? Την ίδια στιγμή που έλαβε από τον Θεό τη μεγάλη δύναμη πάνω στους δαίμονες, έτσι ώστε να τους περιφρονούσε τα έντομα? και είμαι γεμάτος με τη χάρη του Αγίου Πνεύματος, και ήταν διάσημη μεταξύ των πιστών.
Από το ιερό του Μωυσή ήταν γνωστός για την ενάρετη σκηνές του από τη ζωή του, τότε έμαθα γι «αυτό, και ο πρίγκιπας (ηγεμόνα) της χώρας? Αυτό το τελευταίο πήγε στο μοναστήρι, που θέλουν να δουν Abba Μωυσής. Ο γέροντας είχε πληροφορηθεί ότι ο πρίγκιπας που προορίζονται να έρθουν σε αυτόν, ώστε να τον (Μωυσή) δείτε? αλλά ο Μωυσής βγήκε έξω από το κύτταρο, επινοήθηκε για να ξεφύγουν μέσα στο βάλτο και καλάμια? υπηρέτες του ίδιου με την πρώην πρίγκιπα, τον χαιρέτησε και ρώτησε:
– Πού είναι Kelly Abba Μωυσής;
Εκείνος τους είπε:
– Τι θέλεις από αυτόν; Ο γέροντας ένα είναι απλό, πολύ παραπλανητική και ξοδεύει τη ζωή του για την αμαρτία.
Και όταν άκουσαν αυτά τα λόγια, ήταν εξέπληξε, και πέρασε. Και όταν ήρθε στο ναό, ο πρίγκιπας είπε κληρικούς:
– Έχω ακούσει για Abba Μωυσής και ήρθε να δεχτεί μια ευλογία από αυτόν? αλλά ήμασταν συναντήθηκε με έναν μοναχό, ο οποίος πήγε στην Αίγυπτο, και όταν τον ρωτήσαμε σχετικά με το πού ζει Abba Μωυσής, ο ohulil Μωυσή, χαρακτηρίζοντάς το ανόητο γέρο, ψεύτης και ένα αγώγιμο αμαρτωλή ζωή.
Ακούγοντας αυτό, ο κλήρος είναι πολύ θλιμμένος, και ρώτησε:
– Τι του εαυτού μου ήταν ο γέρος που πρόφερε αυτές τις βλασφημίες στον άγιο άνθρωπο;
Απάντησαν:
– Ήταν ένας ψηλός γέρος, ζοφερό πρόσωπο, σε λεπτές ρούχα.
Κληρικοί, δήλωσε:
– Πραγματικά ήταν avvoyu Μωυσή? αλλά επειδή δεν ήθελε να δείξει εσείς δεν θέλησε να λάβει επίσης την τιμή από εσάς, τότε να σας πω για τον εαυτό σας άρρωστος, σαν για κάποιον άλλο.
Αποκτήστε πολλά οφέλη (ψυχή), ο πρίγκηπας αριστερά, δοξάζοντας τον Θεό.
Έτσι, αποφύγετε τη δόξα αναθ Μωυσή και τις τιμές των ανδρών και απέφευγε τις συνομιλίες με τους λαϊκούς να έρθει σ «αυτόν, αλλά ήταν φιλόξενο, για τη λήψη με αγάπη όλους όσους ήρθαν σ» αυτόν, να περιφέρεται αδέλφια, τους ξένους, όπως είναι γραμμένο στο Otechnik.
Μόλις όλοι οι πατέρες pustynnozhitelnym δόθηκαν στη μονή είναι η εντολή:
– Αξιολογήστε όλη την εβδομάδα και διαπράττουν αυτό το Πάσχα.
Κατά λάθος μερικά πλανόδιο Brothers ήρθε στον Μωυσή από την Αίγυπτο? Γέροντας έχει ετοιμάσει για τους λίγο μαγειρεμένο φαγητό? αλλά όταν οι γείτονές του, είδε τον καπνό, είπαν ο κλήρος:
– Ο Μωυσής έσπασε την εντολή και να μαγειρέψουν το φαγητό τους.
Αλλά οι κληρικοί, δήλωσε:
– Πες του υπαιτιότητα, όταν πρόκειται για τη συλλογή (για όλοι ήξεραν για postnicheskih κατορθώματα του Μωυσή).
Όταν ήταν Σάββατο, ο Μωυσής ήρθε στο ναό για να τραγουδήσει συνοδική? και είπαν να τον με την παρουσία όλων των κληρικών:
– Ο πατέρας του Μωυσή! Μπορείτε έσπασε τις εντολές των ανδρών, αλλά και να εκπληρώσει την εντολή του Θεού.
Αφήγηση στην ζωή του Αγίου Arseny [3] :
Μερικοί αδελφοί ήρθαν από μακριά για να το ερημητήριο για να δείτε St. Arseny? που έφερε στο Arseny, ο αδελφός είδε, αλλά δεν παραχωρημένες να ακούσουν τα λόγια του? Για τον γέροντα (Arseny) κάθισε στη σιωπή, κοιτάζοντας το έδαφος.
Μετά από περιπλάνηση μοναχός άρχισε να επαιτούν τον αδελφό του για να τον φέρει στον Μωυσή, πρώην ληστής με όρκους ως μοναχός. Αδελφός συμφώνησε να χορηγήσει το αίτημά του και τον πήρε στα Αιδεσιμότατος Μωυσή.
Όταν ήρθαν στον Μωυσή, στη συνέχεια τους πήρε τελευταία με χαρά, τους προσέφερε ένα ξεκούραση και αναζωογόνηση και θρέψη, βοηθώντας τους μια μεγάλη αγάπη, έστειλε τους μακριά.
Στο δρόμο Skitsky αδελφός είπε στον ξένο:
– Εδώ είστε δει και τον πατέρα Arseny, και ο πατέρας του Μωυσή. Ποιο από τα δύο είναι καλύτερο κατά τη γνώμη σας;
Ο αδελφός απάντησε σε αυτό:
– Το καλύτερο από αυτά είναι εκείνα που μας δέχτηκε με αγάπη.
Ένας μοναχός, έχοντας μάθει για αυτό, προσευχήθηκε στο Θεό, λέγοντας:
– Θεέ μου! Πείτε μου, ποιος είναι πιο αφοσιωμένο και αξίζει περισσότερο από τη χάρη σου: ότι αν κάποιος είναι κρύβεται από το λαό, για το καλό σας, ή αυτός που τα παίρνει όλα, και για χάρη σας;
Αυτό μοναχός σε απάντηση στην προσευχή του είχε την ακόλουθη όραμα: εισήγαγε δύο πλοία διόγκωση της γης για κάποιο πολύ μεγάλο ποτάμι? ένα πλοίο ήταν ο Αιδεσιμότατος Πατέρας Arseny, και το Πνεύμα του Θεού οδήγησε το πλοίο του, κρατώντας το στη μεγάλη σιωπή? η άλλη ήταν η Αποκάλυψη του Μωυσή? του πλοίου, όπως απεφάνθη τους αγγέλους του Θεού, το μέλι βάζει στο στόμα του Μωυσή.
Αφού πέρασε ένα μεγάλο χρονικό διάστημα στο postnicheskih έργα, Rev. Μωυσής spodoblen ιερατική αξιοπρέπεια, σε μια συγκεκριμένη αποκάλυψη του Θεού? και όταν προήχθη σε πρώτο βαθμό της ιεροσύνης, ήταν ντυμένη με ένα λευκό ράσο? ενώ ο επίσκοπος είπε:
– Αυτό Abba Μωυσής τώρα όλα τα λευκά.
Ο Μωυσής είπε στον επίσκοπο:
– Δάσκαλε! Τι κάνει τον ιερέα: εξωτερικά ή εσωτερικά (δηλαδή, θα έλεγα: «Να καλύπτουν τα ανθρώπινα ρούχα έξω, καθιστώντας την αντάξια της ιεροσύνης ή εγχώρια αρετές;»).
Επίσκοπος απλά θέλουν να δελεάσει τον Μωυσή, και τόσο σίγουρος αν ο ίδιος – υπηρέτης του Χριστού, με αρετή στην ψυχή του, είπε κληρικούς:
– Όταν ο Μωυσής μπαίνει στο βωμό της εξορίας του? τότε πάμε σε αυτόν και να ακούσετε τι θα έλεγε.
Κληρικοί και έκανε: ο Μωυσής αποβληθεί από το βωμό, λέγοντας:
– Έλα έξω, Murin!
Πήγε έξω και βάλτε σε ένα ξεχωριστό χώρο, άρχισε να κατηγορούμε τον εαυτό του, λέγοντας:
– Μπράβο σας, το σκυλί, και έκανε καλά με σένα, mrakoobrazny Αιθιοπία? για σας δεν είναι άξιος, και τολμάτε να εισάγετε τον ιερό τόπο? δεν είναι ανθρώπινα: Πώς τολμάς να προσεγγίσουμε τους ανθρώπους και τους υπηρέτες του Θεού;
Ακρόαση αυτά τα λόγια του αγίου, κληρικοί τους μπαίνει στον επίσκοπο? Στη συνέχεια, ο επίσκοπος διέταξε και πάλι να καλέσετε τον Μωυσή στο βωμό και εγκαινιάστηκε το στην αξιοπρέπεια του πρεσβυτέρου. Στη συνέχεια, τον ρώτησε, λέγοντας:
– Τι νομίζεις, Πατέρα, όταν, αφού ρίχνει έξω, μπορείτε επιστράφηκαν πάλι;
Και είπε:
– Εγώ ο ίδιος σε σύγκριση με το σκυλί, το οποίο οδηγείται, τρέξιμο, είναι η κλήση πίσω επιστρέφεται γρήγορα.
Και ο επίσκοπος είπε:
– Σίγουρα αυτός ο άνθρωπος είναι άξιος της χάριτος του Θεού? για το Θεό δίνει χάρη στον ταπεινό.
Μια παρόμοια δοκιμή ήταν μια sim πατέρα πριν, όταν ήταν ακόμα σε αρχάριους? Γιατί όταν οι αδελφοί ήταν όλα συναρμολογούνται στο μοναστήρι, οι πατέρες ήθελαν να δελεάσει την ταπεινότητα του Μωυσή και άρχισε να τον περιφρονεί, λέγοντας:
– Ποια η αιθιοπική περπατά ανάμεσά μας;
Το άκουσε και δεν είπε τίποτα.
Όταν οι αδελφοί σκέφτηκε να διαλύσει, στη συνέχεια, τον ρώτησαν, λέγοντας:
– Ο πατέρας του Μωυσή! Σας φέρουν σε δύσκολη θέση ή όχι;
Εκείνος τους απάντησε, η λέξη του ψαλμού: «Είμαι σοκαρισμένος και δεν μπορώ να μιλήσω» (Ψαλμός 76: 5 ) (Δηλ Υποφέρω ταπείνωση στη σιωπή).
Λαμβάνοντας σχετικά με την αξιοπρέπεια του πρεσβυτέρου, του Αγίου Μωυσή δούλευαν δεκαπέντε χρόνια, έχοντας από τη γέννηση εβδομήντα πέντε χρόνια? συγκέντρωσε γύρω του εβδομήντα πέντε φοιτητές, πέθανε ένας μάρτυρας [4] ως εξής:
Μια μέρα στη μέση τους αδελφούς, είπε:
– Εδώ έρχονται οι βάρβαροι στο μοναστήρι, για να κτυπήσει τους μοναχούς? να σηκωθεί και να τρέξει μακριά.
Αδελφοί είπε:
– Πιστεύετε, ως εκ τούτου, ο πατέρας, δεν θα τρέξει μακριά;
Αλλά αυτός τους είπε:
– Ανυπομονώ να πολλά χρόνια της εποχής εκείνης, όταν γυρίζω το λόγο μου του Κυρίου, του Κυρίου Ιησού Χριστού, ο οποίος είπε: «Όλα αυτά που παίρνουν σπαθί θα αφανιστούν από σπαθί» (Ματθαίος 26: 52 ).
Σε αυτή ο αδελφός του είπε:
– Και εμείς δεν φύγουν, αλλά θα πεθάνει μαζί σας!
Αλλά αυτός τους απάντησε:
– Δεν το χρειάζεται? ο καθένας ας το κάνουμε όσο καλύτερα ευρήματα.
Στη συνέχεια, οι αδελφοί έφυγαν από τον τόπο, προκειμένου, και μόνο επτά μοναχοί έμειναν στο Monk. Μετά από λίγο, ο γέρος τους είπε:
– Barbara έρχεται!
Ένα από αυτά τα επτά μοναχοί, φοβισμένη, έτρεξε μακριά από το κύτταρο και κρύφτηκε σε ένα συγκεκριμένο μέρος. Barbara πήγε στο κύτταρο, και σκότωσε οι άγιοι Μωυσής ήταν μαζί του έξι μοναχούς. Διασώζονται από το θάνατο του μοναχού, ενώ σε ένα μυστικό μέρος, είδα τον ουρανό ανοιγμένο, και επτά κορώνες επιφανή, κατεβαίνει από τον ουρανό.
Μόλις οι βάρβαροι θα φύγει, αυτό μοναχός επέστρεψε στο κελί του και βρήκε ο Μωυσής και οι άλλοι μοναχοί ταπεινωμένος? σώματά τους βρίσκονταν στο αίμα? βλέποντας αυτό, ο μοναχός άρχισε να κλαίει? Στη συνέχεια ήρθε το υπόλοιπο των αδελφών και κλαίγοντας μοναχοί έθαψε το σκοτωμένο.
Έτσι τελείωσε η ζωή του πατέρα μας Μωυσή Murin, των ληστών, που είχε γίνει μοναχός και ειλικρινή μετάνοια αποδεκτή από τον Θεό, έτσι ώστε ο ίδιος, ως μάρτυρας, άνοιξε όχι μόνο τον Παράδεισο, αλλά το ίδιο ουρανό, και ήταν διακοσμημένη με ένα στεφάνι της δόξας. Στην προσευχή του και μας καθοδηγούν στο μονοπάτι της αληθινής μετάνοιας και παραχωρώ μας, και η βασιλεία των ουρανών Chelovekolyubny Αφέντη Χριστού ο Θεός μας, στους οποίους με τον Πατέρα και το Άγιο Πνεύμα που αποδίδουμε τιμή και δόξα, τώρα, πάντα και για πάντα ατελείωτη. Αμήν.

σημειώσεις
[1] Δηλαδή Αιθιοπίας.
[2] τομέα – ένα μέτρο μήκος ίσο με περίπου δύο χιλιομέτρων.
[3] Η μνήμη του Σεβ. Arseny στις 8 Μαΐου.
[4] Ο θάνατος του Αγίου Murin Μωυσής ακολούθησε περίπου 400 χρόνια.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου