Ἀπολυτίκιον
Ἦχος δ'. Ταχύ προκατάλαβε.
Τετράς θεοφόρητος, Ἱεραρχῶν ἱερῶν, Τριάδα τὴν ἂκτιστον, κατ’ ἐναντίον ἐχθρῶν, πανσόφως ἐκήρυξε, Πατρίκιος ὁ τῆς Προύσης, θεηγόρος ποιμάντωρ, Ἀκάκιος σὺν Μενάνδρῳ, καὶ Πολύαινος ἃμα· διὸ καὶ ὡς ἀθλήσαντες, δόξης ἠξιώθησαν.
Ἕτερον Ἀπολυτίκιον
Ἦχος δ'. Ταχύ προκατάλαβε.
Οἱ Μάρτυρες σου Κύριε, ἐν τῇ ἀθλήσει αὐτῶν, τὸ στέφος ἐκομίσαντο τῆς ἀφθαρσίας, ἐκ σοῦ τοῦ Θεοῦ ἡμῶν· σχόντες γὰρ τὴν ἰσχύν σου, τοὺς τυράννους καθεῖλον· ἔθραυσαν καὶ δαιμόνων τὰ ἀνίσχυρα θράση. Αὐτῶν ταῖς ἱκεσίαις Χριστὲ ὁ Θεός, σῶσον τὰς ψυχὰς ἡμῶν.
Минея - Май (фрагмент). Икона. Русь. Начало XVII в. Церковно-Археологический Кабинет Московской Духовной Академии.
Μηναῖο - Μάιος (τεμάχιο). Εἰκονίδιο στίς ἀρχές τοῦ 17ου αἰώνα μ.Χ. στήνἘκκλησία καί τό Αρχαιολογικό Μουσεῖο τῆς Θεολογικῆς Ἀκαδημίας τῆς Μόσχας .
Κοντάκιον
Ἦχος πλ. δ'. Ὡς ἀπαρχὰς.
Ὡς ἱερὸν κειμήλιον, τοῦ Ἰησοῦ Πατρίκιε, ἡ Ἐκκλησία λαβοῦσα τὸ σῶμά σου, ἀγαλλομένη κράζει σοι. Διὰ σοὺ ἅπας κόσμος, ἐν εἰρήνῃ βαθεία διαφυλάττεται, ἐξ αἰρέσεως πάσης ἀλώβητος καὶ ἀήττητος.
ΑΠΟ ΤΟ ΣΕΡΒΙΚΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ
СТРАДАЊЕ СВЕТОГ СВЕШТЕНОМУЧЕНИКА ПАТРИКИЈА,
ЕПИСКОПА БРУСКОГ И СА ЊИМ ТРИ ПРЕЗВИТЕРА:
АКАКИЈА, МЕНАНДРА И ПОЛИЕНА
(σέ μετάφραση google)
Ιερομάρτυρος Επίσκοπος Patrikije Bruski, με τρεις πρεσβύτερος
Ιερομάρτυρος Επίσκοπος Patrikije Bruski, με τρεις πρεσβύτερος, ακακία, Menandro και πολυένια. Έχασαν τη ζωή τους για την πίστη του Χριστού κατά τη στιγμή της Ιουλιανός ο Παραβάτης στις ασιατικές Brusa. Imperial διοικητής Junius φέρει αυτές τις αγίων στο ζεστό νερό Patrikije και ρώτησε: «Ποιος δημιούργησε αυτό το φαρμακευτικό το νερό, δεν είναι θεοί μας Eskulap και άλλους, τους οποίους λατρεύουμε;" Απάντηση ιερό Patrikije: "σας θεούς, δαίμονες, και αυτό το νερό και όλα άλλοι έκανε ο Χριστός ο Κύριος και Θεός μας. " Στη συνέχεια, ο κυβερνήτης ρώτησε: "Και έκανε ο Χριστός σας θα μας σώσει, αν έχω ρίξει σε αυτό το ζεστό νερό;» Απαντήσεις άγιος: «Αν θέλει, μπορεί να με κρατήσει συνολικά και σώος, αν και θα ήθελα να επιλύσει στο νερό αυτής της περιόδου της ζωής, θα ζήσει με τον Χριστό για πάντα? αλλά ας είναι για μένα άγιο θέλημά Του, χωρίς την οποία δεν είναι μια τρίχα δεν θα χάσουμε το κεφάλι του ανθρώπου! »Ακούγοντας αυτό ο κυβερνήτης κάνει αυτό Patrikije ρίχνονται στο νερό που βράζει. Prsnuše ζεστό στάζει σε όλη τη χώρα, και πολλοί οργισμένοι ožegoše το παρόν, δεν άγιος του Θεού, στη γλώσσα των οποίων ήταν σταθερή προσευχή, παρέμεινε σώος σαν να στέκεται στο κρύο νερό. Βλέποντας αυτό, ο κυβερνήτης μανία της ντροπής και το κάνουμε αυτό, και ο Πάτρικ και άλλοι τρεις πρεσβύτερος το κεφάλι τμήμα του με ένα τσεκούρι. Στη συνέχεια Φιλανθρωπική αυτές τις οπαδοί του Χριστού očitaše προσευχή και που το κεφάλι της κάτω από το dželatsku τσεκούρι. Όταν τα κεφάλια τους είχαν κόψει, χαρούμενος ψυχές τους ανεβαίνουν στο βασίλειο του φωτός του Χριστού να βασιλεύει για πάντα.
STRADANJE ST μάρτυρας Patrikije,
EPISKOPA BRUSKOG με τον πρεσβύτερο TRI:
Acacia, πολυ μου Menandro
Επισκοπικός θρόνος του Αγίου Patrikije ήταν στην Προύσα (ή Πρώσους) σε Vitinijiu. Κήρυξε δημοσίως την πίστη του Χριστού, μια izobličavaše παραπλανητική εθνών, και πολλοί ειδωλολάτρες να μιλάμε για τον Χριστό Θεό. Θα ήταν, επομένως, να πιαστεί από τα έθνη, μαζί με τρεις πρεσβύτερος: ακακίας, Menandro και πολυένια, και ενώπιον του isleđenje πολύ ζήλο ειδωλολάτρες, αντιβασιλέας της αυτοκρατορικής vitinijskog Ιούλιο. Πηγαίνοντας στο ζεστό νερό, Julius τον διέταξε να ζήσουν μια χριστιανική επίσκοπος και πρεσβύτερος τρεις, αλυσοδεμένοι σε σιδερένιες αλυσίδες. Ερχόμενοι στο ζεστό νερό και okupavši σε αυτές για την υγεία, Julius πρόσφερε θυσία στο θεό απαίσιο και αποτρόπαιο Asklipiju θεά τους Σωτηρία. Στη συνέχεια, SEVS το δικαστήριο, που θα διεξαχθεί ενώπιον του δικαστηρίου επίσκοποι Patrikije τρεις πρεσβύτερος, και είπε προς αυτόν, Συ ανόητος, οι οποίοι πιστεύουν παράλογο μύθους και επικαλούνται το Χριστό, να δούμε ποια είναι η παντοδυναμία των θεών μας! Κοίτα τι έδωσαν lečilačku αναγκάσει ζεστά νερά για την υγεία του μας! Και στην πρώτη θέση, έτσι πόσες δυνάμεις και ποια είναι η χάρη του πατέρα μας Asklipija! Αν θέλετε να αποθηκεύσετε τα δεσμά και την αγωνία, και να ζήσουν ειρηνικά στην πατρίδα τους, πέφτουν προς τα κάτω πριν από αυτόν, τον προσκύνησαν με μια ήρεμη προσευχή και να προσφέρει τη θυσία του.
Sveti Patrikije είπε: O, πόσα δεινά θα προφέρεται η λέξη με λίγα λόγια, αντιβασιλείς του! Regent τον θυμωμένα είπε: Τι είδους κακό λέω, γιατί μου-που χρησιμοποιείται, φουκαράς; Εσείς και οφείλω να ομολογήσω αυτό που είναι αυτονόητο, χωρίς δόλο και εξαπάτηση: Δεν βλέπετε με τα μάτια σας, τα οποία επούλωση από αυτά τα νερά παντοδύναμη δύναμη των θεών μας; Sveti Patrikije απάντησε Presvetli αντιβασιλείς, αν θέλετε να μάθετε την αλήθεια για την καταγωγή, τη ροή και έκτακτης ανάγκης lečilačkoj αυτά ζεστά νερά, εγώ θα σας δείξει, αν συμφωνείτε να με ακούσετε μειλίχια. Κυβερνήτη τον ίδιο, είπε: Αν και δεν περιμένω τίποτα από εσάς εκτός από krasnorečivih basana, αν μιλάμε, να ακούσω τι έχετε να πείτε. Ο άγιος απάντησε: Μην μύθους, αλλά οφείλω να σας πω την αλήθεια. Ο κυβερνήτης είπε, Τι άλλο προέλευση ζεστό νερό μπορεί να δείξει εκτός από αναγκάσουν τους θεούς μας; Ο άγιος απάντησε: Είμαι Χριστιανός, και ο καθένας που πρεσβεύει τον Χριστιανισμό και την ιερότητα αυτής της σφαγής είναι ο μόνος αληθινός Θεός, το μυαλό σας μπορεί να ξέρει τα μυστικά του Θεού. Γι 'αυτό, αν και είμαι ασεβείς, όμως, που εκδηλώνουν τον εαυτό του έναν υπηρέτη του Χριστού, δεν μπορώ να σας πω την αλήθεια για αυτά τα νερά. Ο κυβερνήτης τον ρώτησε: Αλλά ποιος θα ήταν τόσο τολμηρή και παράλογη, ότι ο ίδιος θεωρείται σοφότεροι από τους φιλοσόφους μας; Ο άγιος απάντησε: Σοφία του κόσμου - είναι ανοησία με τον Θεό, γι 'αυτό είναι γραμμένο, πιάνει ο σοφός στη δική τους πονηριά (1 Κορ 3, 19).. Χριστού του Κυρίου μας, γιορτάζει τον πατέρα του, λέει: Εγώ σας επαινέσω, Πατέρα, Κύριε του ουρανού και της γης, ότι εσύ hast έκρυψε αυτά τα πράγματα από τους σοφούς και να τους βρει ένα λογικό διάστημα (Λκ 10, 21).. Ο απόστολος λέει: Δεν ξέρω την αλήθεια, γιατί αν είχαν γνωστό, δεν θα είχαν σταυρωθεί ο Κύριος της δόξας (1 Κορ. 2: 8).
Ο κυβερνήτης είπε στον άγιο: Μιλάς κάποια μεγάλα πράγματα, αλλά αφάνταστη. Τότε θα πρέπει να σας πω, επίσης, των οποίων η δύναμη και κλιματισμού την πορεία του ζεστού νερού και έχουν τέτοια ζέστη; Όσο για μένα, πιστεύω ακράδαντα αποδίδουν αντανάκλαση των θεών μας, ο οποίος θέλει με αυτόν τον τρόπο να βοηθήσει την υγεία του ανθρώπου.
Ανταποκρινόμενη στο αίτημα αυτό, ο άγιος Χρίστοφ Patrikije κυβερνήτης είπε: Πριν σταματήσουμε να μιλάμε, να κάνει αντιβασιλείς για να καταργήσετε αυτό το φράκτη [4], για όλους να ακούσουν τα λόγια μου. - Και ο κυβερνήτης διέταξε φράχτη αφαιρείται, και οι άνθρωποι συναντιούνται σε όλη την πόλη. Στη συνέχεια, άγιος Stade veleglasno πω το εξής: φωτιά και το νερό δημιούργησε τον μονογενή Υιό του από το τίποτα το ίδιο Παντοδύναμος και αιώνιο Θεό, ο οποίος είναι ο Δημιουργός και η ανθρώπινη φυλή. Από την λέξη της φωτιάς που έκανε το φως, τον ήλιο και άλλα φώτα, και αποδίδεται μία φορά για να φωτίζει το βράδυ, και άλλοι σε έντονο φως της ημέρας. Επειδή στη δημιουργία της συνολικής ουσίας πανίσχυρη δύναμη Του απλώνεται όσο ήθελε. Από νερό στο πρόσωπό στερέωμα, και τα θεμέλια της γης πάνω στο νερό. svepredznajućim του σε δεύτερη δομές σκέψης στον ουρανό και στη γη, χωρίς την οποία είναι αδύνατο να ζήσει ένας άνθρωπος, τον οποίο imade δημιουργήσει άμεσα. Γνωρίζοντας εκ των προτέρων ότι θα μετατρέψει τον έκανε τον εξοργίσουν τους ανθρώπους, και ο Θεός σου, ο Δημιουργός, απορρίπτοντας σεβασμό για τον αληθινό Θεό, έκανε τον εαυτό του bezdahne ειδώλων και τη λατρεία τους, επειδή βρήκε δύο μέρη όπου οι άνθρωποι θα απομακρυνθούν μετά το τέλος της επίγειας ζωής του. Η πρώτη θέση που λάμπει το αιώνιο φως και να συμπληρώσετε άφθονα και τεράστια καλό? ένα διαφορετικό μέρος γεμάτο με ένα αδιαφανές σκότος, άσβεστη φωτιά και αιώνιο μαρτύριο? Κατά την πρώτη, φωτεινό χώρο preseljavaće εκείνους που είναι συντονισμένοι στο να Τον πληρώντας τις εντολές Του, και το δεύτερο, το σκοτεινό εκτοξευτές μέρος όσοι πονηρά ζωή τους είναι ο δημιουργός του θυμού σας και να κερδίσει ο ίδιος μια ποινή. Εκείνοι που είναι σε ένα φωτεινό χώρο, θα ζήσει την αθάνατη ζωή σε μια συνεχή και άπειρη χαρά, και είναι σε ένα σκοτεινό μέρος βλεννικό συνεχώς μέσα από τις ατελείωτες αιώνες. Με τη λήψη φωτιά από το νερό και το φως από το σκοτάδι, ο Δημιουργός αντιμετωπίζει ειδικά για κάθε μία από αυτές και κάθε διέταξε ένα ιδιωτικό χώρο. Φωτιά και το νερό, και είναι πάνω από τον ουρανό και κάτω από τη γη? το νερό που μπορεί να δει κανείς στο έδαφος, συγκεντρώθηκαν σε τους διαγράψετε sitemgr, κάλεσε τη θάλασσα, και ένα που είναι κάτω από το έδαφος που ονομάζεται Άβυσσος? από αυτό το απύθμενο ανάγκη για τους ανθρώπους και όλα τα έμβια όντα που ζουν στη γη, αποστέλλονται μέσα από το νερό, όπως το στήθος της Γης μέσα από τους σωλήνες του νερού, η οποία, χτυπά την επιφάνεια της γης, της εκπαίδευσης ή των πόρων, ή σπασμένα, ή το ποτάμι. Ένα από αυτά τα νερά, η οποία με τη ροή υπόγεια περάσματα του κοντά στον υπόγειο φωτιά, να ζεσταθεί και να σπάσει την καυτή επιφάνεια? και εκείνων που ρέουν μακριά από τις φλόγες ξεσπάσει στην επιφάνεια κρύο. Αυτά τα ζεστά νερά είναι τόσο ζεστό κατά τη διάρκεια της προσέγγιση η φωτιά η οποία είναι κάτω από τη γη? και σε ορισμένα σημεία υπάρχουν πολύ άβυσσο του κρύου νερού, το οποίο μπορεί να μετατραπεί σε πάγο, όπως διαπιστώθηκε στη μακρινή απόσταση από τη φωτιά. Η υπόγεια πυρκαγιά αποφασισμένοι να βασανίσουν κακούς ψυχή? ένα preispodnja νερό που μετατράπηκε σε πάγο, που ονομάζεται πέτρας, η οποία θα είναι θεοί σας και τους οπαδούς τους να πάρει ατελείωτες μαρτύριο, ως μία από τις στιχουργός σας τραγουδά, λέγοντας ότι «τα πέρατα της γης και της θάλασσας δεν είναι τίποτα περισσότερο από τα πιο απόμακρα τοπία, όπου Ιαπετός και ο Κρόνος (αυτά είναι τα ονόματα των θεών σας) δεν μπορεί να razonođuju το φωτεινό ήλιο λάμψη ή ψυχρός ανέμους "? Με άλλα λόγια: οι θεοί σας που κατοικούν στο σκοτάδι και το ταρτάρ, δεν λάμπει και δροσερό φως του ήλιου? και εκείνους που είναι στη φωτιά, δεν άνεμος δροσίζει. Πέτρας βρίσκεται κάτω από τη γη, όπως βαθύτερα από την άβυσσο όλων των άλλων, όσο οι ουρανοί είναι υψηλότεροι από το ύψος όλης της γης. Μια χώρα που είναι κάτω από την πυρκαγιά που παρασκευάζονται για τους ασεβείς, επιβεβαίωσε με έναν ορισμένο τρόπο, και ότι η πυρκαγιά που στη Σικελία έξω από τη χώρα.
Αφού άκουσε αυτά τα λόγια του αγίου, ο κυβερνήτης τον ρώτησε: Έτσι, ο Χριστός σας sazdatelj όλα αυτά τα πράγματα που μιλάμε; Sveti Patrikije είπε, Σίγουρα, ο Χριστός sazdatelj συνολική ουσίας, και όχι κάποιος άλλος: γι 'αυτό είναι γραμμένο: Όλα ήρθε να είναι, και χωρίς Αυτόν τίποτα δεν γίνεται που έγιναν (Ιωάν. 1: 3)? Και πάλι, οι θεοί των εθνών είναι δαιμόνια, αλλά ο Κύριος τον ουρανό (Ps 95:. 5). Ο κυβερνήτης ζήτησε και πάλι αγίους: Ο Χριστός, μπορείτε να καλέσετε τον Δημιουργό των ουρανών; Ο άγιος απάντησε: Ναι, καλώ τον Χριστό, επειδή είναι γραμμένο: Επιτρέψτε μου να δούμε τους ουρανούς, το έργο των δακτύλων σου, το φεγγάρι και τα αστέρια, που έχετε δημιουργήσει (Ψαλμ. 8: 4). Ο κυβερνήτης είπε, και αν έχω ρίξει σε βραστό νερό, του οποίου ο Δημιουργός σας καλέσει ο Χριστός, δεν είναι θεοί μας, αν αυτό Χριστού διατηρήσει αλώβητο από τη θερμότητα του; Ο άγιος απάντησε: Ξέρω τη δύναμη του Χριστού μου? Ξέρω ότι μπορείς, αν θέλει να κρατήσει ανέπαφη και αβλαβής από αυτά τα νερά. Αλλά θα ήθελα να χρησιμοποιούν αυτά τα νερά πάρει αυτό το προσωρινό ζωή, ότι θα ζήσει για πάντα με τον Χριστό. Ωστόσο, πρέπει να γίνει δεν είναι δικό μου, αλλά άγιο θέλημά Του, χωρίς την οποία δεν μια τρίχα από το κεφάλι του ανθρώπου δεν είναι απόβλητα, δεν πουλιά στο δίκτυο δεν μειώνεται. Αλλά ας όλοι όσοι τώρα ακούω αυτά τα λόγια μου, ένα ασφαλές μέρος ξέρουν ότι εκείνοι που είναι μαζί σας λατρεύουν μια νεκρή πέτρα όπως ο Θεός περιμένει αιώνια μαρτύριο στον Άδη άσβεστη φωτιά και το preispodnjem ταρτάρ.
Την άκουσε αυτό, ο κυβερνήτης Ιούλιος συγκρούεται ισχυρή αγανάκτηση, και αυτός αμέσως διέταξε ότι ο άγιος έγδυσαν και ρίχνονται σε μόλις πίσω από όπου το καυτό νερό. Ρίχνονται στο νερό, ο άγιος φώναξε, λέγοντας: Κύριε Ιησού Χριστέ, να με βοηθήσει, δούλός σου! - Και όταν έπεσε στο νερό, το νερό που στάζει από πηγές prsnuše, ήταν θερμότερο από μια σπίθα της φωτιάς, και πέφτει σε εκείνους που στέκονταν γύρω, ήταν πολύ opekoše τους. Ένας ιερός Patrikije στάθηκε αλώβητη σε καυτό νερό όπως στο ζεστό και likovaše δοξάζοντας Χριστού του Θεού.
Αυτό είναι ακόμη πιο μανία κυβερνήτη, και διέταξε οι στρατιώτες στους αγίους αφαιρεθεί από το νερό και το κεφάλι του κόβουν με ένα τσεκούρι, καθώς και τρεις από πρεσβυτέρου του. Εάν διοριστεί posečenja Χρίστοφ ομολογητής και μάρτυρας σήκωσε τα χέρια του προς τον ουρανό και είπε, ο Θεός, Φροντίδα και Κύριος των πάντων, ο οποίος με τη δύναμή του να κρατήσει όλη τη δημιουργία ορατά και τα αόρατα, να με ακούσει τα πάντα Αυτό πραγματικά θυμίζει ότι εσείς και το ζεστό νερό που δημιουργείται η σωτηρία των δικαίων και των ασεβών, τιμωρία, predstani για μένα τώρα που πεθαίνω για τη λατρεία σου!
Όταν είχε τελειώσει την προσευχή, ο άγιος prekloni κόσμο το κεφάλι του κάτω από το τσεκούρι, και καταλήγει ένα μάρτυρα. Στη συνέχεια, το τσεκούρι έκοψε το κεφάλι μου και τρεις από το ιερό πρεσβυτέρου του: Akaka, Menandro και πολυένια, και όλοι μαζί predstadoše Χριστού προς τον Θεό στην δόξα των αγίων. Sveti Patrikije με τους υπηρέτες του να υποφέρει το δέκατο ένατο του [7] Μαΐου, και την ηλικία των νίκης διακοσμήσεις στεφάνι από τον Ιησού Χριστό τον Κύριό μας, ο οποίος μαζί με τον Πατέρα και το Άγιο Πνεύμα, είναι τιμή και δόξα, τώρα και πάντα και σε όλες τις ηλικίες, αμήν.
ΑΠΟ ΤΟ ΡΟΥΜΑΝΙΚΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ
Viaţa Sfântului Sfinţit Mucenic Patrichie, Episcopul Prusiei
Αγίου Πατρικίου ήταν έδρα Πρώσος πόλης επισκόπου της βιθυνικού χώρας. Εκεί κήρυττε πίστη στον Χριστό, λέγοντας elinească σφάλματος και γυρίζοντας πολλά μακριά από τη λατρεία των ειδώλων στον Χριστό Θεό. Ως εκ τούτου, Pagan πιάστηκε με τρεις ιερείς - Ακάκιος, Μένανδρος και polyenic και της έρευνας έφεραν τον Ιούλιο, Iulian και βιθυνική υπηρέτης osârdnic οι περισσότεροι από τους δαίμονες. Και αυτό με τη μετάβαση σε θερμότερα νερά, διέταξε να δεσμεύεται με σιδερένιες αλυσίδες στη χριστιανική επίσκοπο και τους ιερείς του και να πάει μετά από μόνη της. Και φτάνοντας τα ζεστά νερά και την υγεία κολύμβησης, θυσίες για να τον κακό θεό Asclipie άσχημο θεά Σωτήρα. Στη συνέχεια κάθεται σε κρίση και την τοποθέτηση του στον ιερέα Patrick με τους ιερείς του, τους είπε: «Ο ανόητος, ο οποίος ένωσε τις ιστορίες που αποκαλεί τον Χριστό μάταια και να δούμε πόσο μεγάλο είναι τη δύναμη των θεών μας; Δείτε τι είδους θεραπευτική εργασία τους έδωσε ζεστό νερό για την υγεία μας; Αλλά πρώτα να γνωρίζουμε τι είναι δύναμη και τι είναι το δώρο του πατέρα μας, Asclipie, το οποίο μπορείτε να πέσει πριν από την ταπεινότητα, την προσευχή και θυσία, για θέλεις απαλλαγούμε από τους δεσμούς και την εργασία και να περάσουν με την ειρήνη την πατρίδα σας. "
Και του Αγίου Πατρικίου απάντησε: "Ω, πόσα κακά της sp> μας με λίγα λόγια, ighemoane." Τότε Iulian και είπε θυμωμένα: "Μπορείτε κάθαρμα, τι είδους κακό λέω στον εαυτό μου, η οποία μου με επιπλήξει Χρωστάτε ομολογούν για να είναι αληθινό, χωρίς δόλο και την εξαπάτηση, όλα τα πράγματα που έχουν δει με τα μάτια. δεν βλέπω για τον εαυτό σας τι κάνει αυτές τις θεραπευτικές ζεστά νερά, με παντοδύναμη δύναμη των θεών μας; " Ελάλησε Αγίου Πατρικίου: "Bright ighemoane, οι πρώτοι καρποί, η ροή θερμότητας και ηλεκτρικής ενέργειας από τα ύδατα αυτά, αν θέλετε να μάθετε την αλήθεια, εγώ θα σας πω, αν θα ακούσει ευγενικά για μένα."
Είπε στον Iulian και: «Αν και δεν μπορείτε να περιμένετε κάτι άλλο από απλά παραμύθια στολισμένο με λόγια, αλλά μιλά ήθελα να ακούσω τι λέτε." Μίλησε άγιος: «Δεν έχω να πω ιστορίες, αλλά η αλήθεια" . Είπε στον Iulian και «Έτσι ώστε είναι η αρχή αυτών ζεστά νερά, αν δεν θα έλεγα ότι είναι η δύναμη των θεών μας;» Και ο άγιος μίλησε: «Είμαι Χριστιανός και όποιος ομολογεί την αγιότητα του Χριστιανισμού και λατρεύουν τον αληθινό Θεό όλων έχει ένα μυαλό με την κατανόηση των θείων μυστηρίων, γι 'αυτό αν και είμαι ένας αμαρτωλός, αλλά είμαι ομολογώντας να είναι υπηρέτης του Χριστού, που δείχνουν την αλήθεια αυτού του νερού. " Iulian και είπε: «Ποιος θα ήταν τόσο τολμηρή και αλαζονική, πιστεύοντας ότι είναι σοφότερος από τους φιλοσόφους;"
Μίλησε άγιος, «η σοφία αυτού του κόσμου είναι ανοησία με τον Θεό, γι 'αυτό είναι γραμμένο, Αυτός που αφαιρεί τη σοφή πλήρως πονηριά τους. Και ο Κύριός μας Ιησούς Χριστός, δίνοντας χάρη στον Πατέρα Του, λέγοντας, εγώ θα δοξάσει, Πατέρα, Κύριε του ουρανό και τη γη, ότι εσύ hast έκρυψε αυτά τα πράγματα από τη σοφή και συνετή, και hast τους αποκάλυψε εις babes. Και πάλι ο Απόστολος λέει ότι δεν γνωρίζουν την αλήθεια ότι αν είχε γνωστό, δεν θα είχαν σταυρωθεί ο Κύριος της δόξης »Είπε να Iulian και σε αυτόν:" Μεγάλη πράγματα speakest, αλλά δεν γίνεται κατανοητό? Πες μου, αλλά με το. των οποίων η ισχύς και η σειρά της ροής αυτών ζεστά νερά και τα βράζουμε τόσο θερμά; Πιστεύω πραγματικά ότι είναι ένα σημάδι της φορώντας τη φροντίδα των θεών μας, ο οποίος ήθελε ένα τσιπ σαν αυτό, για να βοηθήσει την υγεία του ανθρώπου. " Σε αυτά ανταποκρίνονται Πάτρικ, ιερέας του Χριστού, λέγεται ότι Iulian και «Πριν ξεκινήσετε να μιλήσει, εντολή, ighemoane να αυξήσει τον περιορισμό αυτό, ότι όλα μπορεί να ακούσει τα λόγια μου." Και επιβλητική Iulian και λήφθηκε αυτόν τον περιορισμό και οι άνθρωποι γεμίζουν τον τόπο γύρω.
Έτσι άγιος άρχισε να μιλά έτσι με μεγάλη φωνή, «Φωτιά και το νερό τους έκανε από το μηδέν ίδιο τσάι, ο οποίος έκανε την ανθρωπότητα σε μονογενής Υιός, ο Παντοκράτορας, και αιώνιος Θεός Του. Έτσι, η λέξη φωτιά έκανε το φως του ήλιου και άλλα φωτιστικά και χειροτονήθηκε ως εξής: το ένα να λάμψει το βράδυ, και ένα άλλο φως με τη μέρα? γιατί εκεί ο ισχυρός τεντωμένο δύναμή του πλήρως διαπαιδαγώγηση των πάσης σαρκός, όπου Voir του ήθελε. Από τα νερά έκανε το στερέωμα του ουρανού και της γης με βάση τα ίδια νερά? σχέσεις του με τη φροντίδα και το πιο εμπρός ήξερε ότι χειροτονήθηκε όλα στον ουρανό και στη γη, χωρίς την οποία θα ήταν αδύνατο να ζήσουν μαζί άνδρα, ο οποίος είχε σύντομα να χτίσει ένα.
Και γνωρίζοντας πριν ότι οι άνθρωποι που Τον εγώ θα την οργή του Παντοδύναμου Θεού, κάτοχος κατασκευή τους, και τη θέση μακριά τιμώντας τον αληθινό Θεό, κάνουν τα είδωλά τους, χωρίς ψυχή και να τους λατρεύουν, έτσι ώστε το μαγείρεμα δύο μέρη όπου οι άνθρωποι θα κινηθούν μετά από αυτή τη γήινη ζωή. Τοποθετήστε το πρώτο έχει ανάψει το αιώνιο φως και ένα γεμάτο με πλούσια και ανείπωτη καλοσύνη? και το άλλο μέρος, το ένα γεμάτο με το σκοτάδι σβηστά με άσβεστη φωτιά και δουλειές μακριά, επειδή αντί του φωτός να τεθούν εκείνοι ακούγοντας τις εντολές του, είναι sârguiesc να τον ευχαριστήσει, και στο σκοτάδι ρίξει οι ίδιοι που μέσα από το κακό ζωές τους, αναστατώνει τσάι τους και να αποκτήσουν άθλους μακριά.
Έτσι, ο οποίος θα αντικαταστήσει το φως θα ζουν σε συνεχή και ατέλειωτη χαρά με τη ζωή χωρίς τον θάνατο? και εκείνων στο σκοτεινό χώρο θα λειτουργήσει ακατάπαυστα στο απέραντο ηλικία. Δημιουργός φωτιά και το νερό που χωρίζει το φως από το σκοτάδι, και έχτισε για καθένα από αυτά, εκτός, και έτσι κάθε τους θέσει εκτός τόπου. Αλλά φωτιά και το νερό είναι τόσο ισχυρό ουρανούς πάνω και το κάτω στη γη. Έτσι, το νερό φαίνεται πάνω στη γη, που συγκεντρώθηκαν συναθροίσεις του, που ονομάζεται θάλασσα? και το υπόγειο καλείται βαθιά στα βαθιά για να στείλει το νερό από τους κόλπους της γης με την ανάγκη των ανθρώπων και τα πλάσματα να ζήσουν επί της γης, σαν από μερικούς σωλήνες που μεταφέρουν το νερό μέσα και έξω πάνω από τη γη, είναι πηγές ή πηγάδια ή ρυάκια.
Έτσι, στα ύδατα αυτά, αν τυχόν προσεγγίσεις με τη ροή φωτιά τους κάτω από αυτές της γης, λουσμένο με τη ζέστη της φωτιάς, ζεστό άνοιξη νερά? και εκείνων που έχουν τη ροή τους μακριά από τη φωτιά, εκείνοι φυσικά κρύο. Με αυτόν τον τρόπο αυτά τα νερά είναι ζεστά καθώς πλησιάζει η φωτιά κάτω από τη γη στη ροή τους. Και σε ορισμένα σημεία είναι ψυχρότερα νερά βαθιά, κατάψυξη πάγου, δεδομένου ότι είναι περισσότερο απομακρυσμένοι από την πυρκαγιά. Έτσι φωτιά κάτω από το έδαφος έχει οριστεί για τις ψυχές muncirea των ειδωλολατρών?και το νερό από κάτω, το οποίο πάγος ονομάζεται πέτρας.
Εκεί τους θεούς σου και προσκυνητές δουλειά λήψης τους, που δεν τελειώνει ποτέ, και έγραψε μερικά από τα δικά σας πράττοντες στίχους, λέγοντας: «η γη και η θάλασσα δεν είναι τίποτα περισσότερο από ό, τι ακριβώς συνορεύει με το τελευταίο από αυτά ότι Ιαπετός και ο Κρόνος - αυτό είναι το όνομα των θεών σας - δεν είναι παρηγοριά από τη λάμψη φως του ήλιου, χωρίς άνεμο βουτιά ένα ". Εννοώ τους θεούς σου, είναι στο σκοτάδι και πέτρας, όχι τα φώτα ή το ηλιακό φως δεν θερμαίνεται και, όντας στην πυρκαγιά, δεν άνεμος δροσίζει. Ο Τάρταρος βρίσκεται κάτω από το έδαφος, πολύ βαθύτερη από ό, τι άλλα βάθη, καθώς οι ουρανοί πάνω από τη γη υψηλότερο από όλα τα ύψη. Και ότι η φωτιά είναι μαγειρεμένο υπόγεια για τον ακάθαρτο, θα εμπιστευτεί ακόμα και σε αυτή τη φωτιά που βγαίνει από το έδαφος στη Σικελία ".
Αυτά τα λόγια του Αγίου αυτά ακοής Iulian και ρώτησε: "Έτσι και ο Χριστός τότε η δική σας είναι ο δημιουργός όλων των πραγμάτων εκείνων που ειπώθηκε από εσάς" του Αγίου Πατρικίου απάντησε: "Πραγματικά τον Χριστό, και κανένας άλλος, είναι ο κάτοχος του κάθε σάρκα, για είναι γραμμένο: Όλα prinîr-Insul έγιναν και χωρίς αυτόν δεν έγινε ούτε ένα το οποίο έγινε και πάλι:. οι θεοί των εθνών είναι δαιμόνια:., αλλά οι ουρανοί έκανε "Στη συνέχεια, Iulian και ζήτησε για δεύτερη φορά" λέτε ότι ο Χριστός είναι ο δημιουργός του ουρανού "ο άγιοςαπάντησε:";. ο Χριστός το πω μετά από ό, τι είναι γραμμένο, ότι βλέπω τους ουρανούς, το έργον των δακτύλων σου, το φεγγάρι και τα αστέρια που εσύ τους ίδρυσε hast "
Είπε στον Iulian και «Γι 'αυτό θα σας ρίξει στο νερό ζεστό, των οποίων τσάι λένε ότι είναι ο Χριστός, δεν είναι θεοί μας, θα σας προστατεύσει τον Χριστό αλώβητος από τη θερμότητα αυτού;" Απάντηση του αγίου: "ξέρω τη δύναμη του ορυχείου Χριστού, που μπορεί βούληση, να με κρατήσει σύνολο και σώος από αυτό το νερό, και εύχομαι ότι μέσω αυτών των υδάτων, έχω λύσει αυτό το κροταφικό ζωή και κατοικούν μαζί με τον Χριστό για πάντα. αλλά όχι θέλησή μου, αλλά ιερό του να δεσμευτούν σε μένα, χωρίς την οποία καμία τρίχα πέφτει από το κεφάλι του ανθρώπου και κανένα πτηνό που αλιεύονται σε δύσκολη θέση. Έτσι, πραγματικά γνωρίζουν όλα αυτά που ακούμε τώρα τα λόγια μου ότι εκείνοι που λατρεύουν τον αναίσθητος πέτρα μαζί σας ως ένας Θεός περιμένει αιώνια δουλειά άσβεστη φωτιά κάτω από τη γη και κάτω από τον Τάρταρο. "
Μερικοί από αυτούς τους ακούσει Iulian και τον Ιούλιο, άρχισε να οργιστεί και αμέσως διέταξε τον άγιο να ρίξει 1 γκολ, ακόμα και στον τόπο όπου το νερό βγήκε από την ταραγμένη θερμότητας. Και το ιερό που πετιέται, φώναξε, λέγοντας: "Κύριε Ιησού Χριστέ, να βοηθήσει υπηρέτης σας" και αν τον έριξε και έπεσε στο νερό, τα σταγονίδια νερού που πήδηξε από τη συγκεκριμένη πηγή ήταν θερμότερο από σπίθες της φωτιάς και, σε εκείνους που στάθηκαν γύρω και τραυματίστηκαν από τον πυροβολισμό το πιπέρι. και του Αγίου Πατρικίου κάθισε στα ύδατα αυτά ως δροσιά χωρίς τραυματισμό κουάρκ περιδίνηση και υμνούν τον Χριστό Θεό. αυτό Iulian και, μετατρέπεται σε περισσότερο θυμό , διέταξε τους στρατιώτες για να αφαιρέσετε το αγίασμα και να κόψει το κεφάλι του με ένα τσεκούρι, αλλά και ιερείς του.
Έτσι, το ντους στην εξομολόγος κοπής και μάρτυρας του Χριστού και σήκωσε τα χέρια του προς τον ουρανό και είπε: «Ο Θεός, Βασιλιάς και άρχοντας απ 'όλα, και οι οποίοι διατηρούν με όλη σου είναι το δει και αόρατο ακροατή του όλοι είστε καλώντας σένα πραγματικά, ότι αυτά τα ζεστά νερά, η σωτηρία των δικαίων και την τιμωρία των ειδωλολατρών που έχετε δημιουργήσει, μπορείτε τώρα να σταθεί χιλιάδες πρόσωπο του θανάτου πλήρως ομολογία Tale ". στη συνέχεια, τελειώνει την προσευχή του, έσκυψε ιερό κεφάλι του για να κόψει, και έτσι τελείωσε το τσεκούρι μαζί του είχαν κοπεί και τρεις ιερείς της: Ακάκιο, Μένανδρος και polyenic, και σε όλο το μήκος στάθηκε πριν από τον Χριστό τον Θεό, τη δόξα των αγίων. έτσι, του Αγίου Πατρικίου σκοτώθηκε από τους συναδέλφους υπαλλήλους, δεκαεννέα ημέρες του Μαΐου, παίρνοντας το στέμμα η τιμή της νίκης στον Ιησού Χριστό τον Κύριό μας, τον οποίο, μαζί με τον Πατέρα και το Άγιο Πνεύμα, οφείλεται τιμή και δόξα και τη λατρεία, τώρα και για πάντα και για πάντα. Αμήν.
|
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου